English

کلنگ‌زنی ۱۵مدرسه ۱۲کلاسه در هرمزگان

امروز با حضور استاندار هرمزگان، معاون تربیت‌بدنی وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی مدارس استان و‌ جمعی از مسئولان، کلنگ یک مدرسه ۱۲ کلاسه در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس به نمایندگی از ۱۵ مدرسه استان، به زمین زده شد.

کلنگ‌زنی 15مدرسه 12کلاسه در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان در این آئین اظهار داشت: ۱۵ مدرسه در قالب ۱۲ کلاس درس با ۳۰ هزار مترمربع زیربنا و اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد تومان در استان هرمزگان احداث می شود.

به گفته وی، این پروژه‌ به نمایندگی از 15 مدرسه بزرگ 12 کلاسه در سراسر استان کلنگ‌زنی شد که در مجموع 180 کلاس درس جدید به مدارس استان افزوده خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان ابراز داشت: این حرکت بزرگ در ۸ شهر بندرعباس، بندرلنگه، میناب، رودان، بستک، حاجی آباد، پارسیان و جاسک موجب ارتقا سرانه فضای آموزشی استان می شود.

باوقار تاکید کرد: با بهره برداری از ۱۸۰ کلاس درس جدید در سراسر استان تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ دانش آموز از نعمت مدارس ایمن ‌‌و استاندارد برخوردار می شوند. 

گفتنی است، در سفر دوم رئیس جمهور شهید در بهمن ماه سال 1402 در استان هرمزگان 800 کلاس درس به بهره برداری رسید هفته دولت امسال نیز 460 کلاس به آموزش و پرورش تحویل شده و امروز نیز 180 کلاس درس جدید در راستای ارتقا سرانه آموزشی استان کلنگ زنی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه