English

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان:

هوشمندسازی شبکه در اولویت‌های شرکت برق هرمزگان قرار دارد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: هوشمندسازی شبکه برق، تبدیل شبکه‌های سیمی به کابل خود نگهدار و اتمام طرح‌های نیمه تمام از مواردی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

هوشمندسازی شبکه در اولویت‌های شرکت برق هرمزگان قرار دارد
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، نشست ویدئو کنفرانس مدیریت مصرف برق با حضور مدیران و مسئولان توانیر، مدیران ارشد شرکت‌های توزیع، مدیرعامل و معاونان برق هرمزگان برگزار شد.

محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان اظهار داشت: با توجه به انجام تعمیرات بخشی از تولید، مدیریت مصرف کماکان ادامه دارد و باید از هم‌اکنون برای مدیریت پیک برق در سال آینده برنامه ریزی شود.

وی عنوان کرد: همچنین با توجه به پایان سال مالی، باید ضمن اولویت قرار دادن جذب اعتبارات، پروژه‌های باز تا پایان سال ۱۴۰۳ بسته شده و قراردادهای مبادله شده پیگیری و اجرایی شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، اقدامات لازم جهت عبور از پیک برق سال ۱۴۰۴ را نیز تشریح کرد و آن را از جمله برنامه‌های ضروری فرا روی مدیران و کارشناسان دانست که باید با اهمیت بیشتری دنبال شود.

لزوم تعویض کنتورهای معیوب و راکد در اسرع وقت، باز کردن ال‌سی جهت تامین منابع مالی، حرکت پر شتاب جهت هوشمندسازی شبکه با رعایت اولویت‌ها، برخورد با برق دزدی و ماینرهای غیرمجاز در مرکز استان و شهرستان‌ها، تبدیل شبکه‌های سیمی به کابل خود نگهدار از جمله موارد مورد تاکید توسط کریمی بود.

آمادگی برای بازدید هفتگی توانیر از شرکت‌های توزیع و پایش میدانی در همه شهرستان‌ها و مرکز استان و پیگیری وصول مطالبات برق از دیگر تاکیداتی بود که توسط مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در این نشست مطرح شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان با تاکید بر لزوم نصب انشعاب‌های عقب افتاده و پایش شاخص‌های ۱۲ گانه در داشبورد توانیر ادامه داد: نصب انشعاب‌های عقب افتاده در همه مناطق موجب افزایش رضایت مشترکان برق و به ثبات رسیدن فرایند توزیع برق در این مناطق می‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: در بسیاری از مناطق که افراد از برق غیرمجاز استفاده می‌کنند، نصب این انشعابات می‌تواند استفاده غیرمجاز از برق را از بین ببرد.

کریمی همچنین بر لزوم پیگیری استفاده از مولدهای خورشیدی جهت چاه‌های کشاورزی، پیگیری استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر در ادارات و صنایع و تجهیز شهرک‌های صنعتی به مولدهای اضطراری تاکید کرد و از تهیه برنامه اجرایی جهت اقدامات فوق خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه