English

استاندار هرمزگان:

وضعیت مسکن خانواده شاهد و ایثارگر تعیین تکلیف شود

استاندار هرمزگان گفت: مسکن خانواده شاهد و ایثارگر نیازمند تعیین تکلیف است و باید در این زمینه با پیگیری بنیاد شهید و همراهی مسکن و شهرسازی شرایط برای خانه دار شدن این قشر فراهم شود.

وضعیت مسکن خانواده شاهد و ایثارگر تعیین تکلیف شود
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن هفته دفاع مقدس باید برنامه ریزی جدی برای تجلیل و تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران مد نظر مسئولان باشد.

وی با تأکید بر لزوم تکریم خانواده معزز شهدا عنوان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران حقی بزرگ بر گردن ملت و مسئولان دارند بر همین مبنا باید در هفته پیش رو در تمام شهرستان‌ها فرمانداران و مدیران با برنامه ریزی مناسب به دیدار خانواده معزز شهدا بروند.

استاندار هرمزگان بیان کرد: پنجم مهر ماه یادواره سردار رشید اسلام شهید علی حاجبی برگزار می‌شود و باید تمام مدیران ذی‌ربط پای کار باشند تا این مراسم به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

نماینده عالی دولت در هرمزگان افزود: به مناسبت بازگشایی مدارس هم باید زنگ ایثار و شهادت در تمام مدارس استان هرمزگان به صدا در بیاید و دانش‌آموزان پیش از آغاز سال تحصیلی با گوشه‌ای از جانفشانی و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران آشنا شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه