English

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان:

وحدت شیعه و سنی از ضروریات جهان اسلام است

به مناسبت هفته وحدت و میلاد با سعادت ختم المرسلین حضرت محمد(ص) و همچنین امام جعفر صادق(ع) جشن باشکوهی در شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان برگزار شد.

وحدت شیعه و سنی از ضروریات جهان اسلام است
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، در این جشن که میهمان های آن از اکثر نواحی استان حضور یافتند، از 97 نفر کارگر نمونه و همچنین 10 نفر از برترین های نظام حل مسئه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در مراسم مذکور  محمد کریمی مدیرعامل و همچنین قائم مقام نواحی  سخنرانی کردند و این ایام را به همکاران به ویژه سیمبانان که ایثارگران صنعت برق هستند تبریک و تهنیت گفتند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان یادآور شد: پیامبر اسلام پیامبر اخلاق و مهربانی ها بوده است و چنانچه در بین جامعه اسلامی به ویژه کارکنان اخلاق حاکم باشد بیشتر موانع مرتفع خواهد شد.

کریمی با بیان اینکه محوری‌ترین برنامه این هفته، برگزاری جشن‌های ولادت پیامبر اکرم(ص) با هدف تقویت وحدت و نشاط میان امت اسلام است، اذعان داشت: اکنون که در این شرایط حساس، این مسئولیت مهم و خدمتگذاری در این عرصه به ما واگذار شده است، امیدوارم بتوانیم به خوبی از این فرصت در جهت تحقق آرمان حضرت امام خمینی(ره) و منویات رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) استفاده کنیم تا اهداف والای آنان به منصه ظهور برسد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان افزود: این ایام، بهترین فرصت برای تدارک برنامه‌های وحدت آفرین و تبیین و تفهیم برکات و ضرورت وحدت برای جوانان و عموم مردم شیعه و سنی است. زیرا امروز، وحدت شیعه و سنی از ضروریات جهان اسلام است که در صورت تحقق، تمام نقشه‌های دشمنان اسلام را که در اندیشه‌ ایجاد تفرقه و اختلاف، میان مسلمانان جهان و بهره‌برداری از این اختلاف نظرهای فقهی و مذهبی هستند، خنثی خواهد کرد.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان نیز در سخنرانی خود از اعضای شورای فرهنگی و همچنین مدیریت خدمات جهت اجرای برنامه جشن امروز تقدیر و تشکر به عمل آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه