English

امام جمعه بندرعباس:

وحدت، ضرورت قطعی جامعه اسلامی است

امام جمعه بندرعباس بیان داشت: وحدت، مهم‌ترین و کلیدی‌ترین محور هر جامعه برای بقاست.

وحدت، ضرورت قطعی جامعه اسلامی است
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه، وحدت محوری‌ترین و مهم‌ترین موضوع در هر جامعه برای بقاست، اظهار کرد: مهمترین اصلی نیست که در طول دهه‌های اخیر مورد طمع دشمنان قرار داشته همانا وحدت در جامعه اسلامی است.

وی به بیان اینکه نبود وحدت در جامعه سبب این حد از شقاوت در میان صهیونیست‌ها برای کشتار مردم مظلوم غزه شده است، تصریح کرد: دغدغه موکد رهبر معظم انقلاب نسبت به موضوع وحدت در میان امت اسلامی و کوتاهی برخی جوامع اسلامی نسبت به این مسئله از جمله موضوعاتی است که باید در مورد آن به عنوان یک مسئله اساسی و فراتر از ملیت به آن توجه شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در ادامه با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: یادگاران دفاع مقدس نسبت به بیان خاطرات و مفاهیم آن دوران به نسل جدید اهتمام جدی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز ساخت عملیات اجرایی ظاهرسرای استان هرمزگان در مشهد مقدس، افزود: زمین این زائرسرا از طریق پیگیری اینجانب با پروانه رایگان توسط بنیاد زائر کشور تامین شد و در ۱۰ طبقه با زیربنای ۹۰۰۰ متر مربع با حمایت آقای دوستی استاندار هرمزگان و توسط مناطق آزاد قشم و کیش ساخته خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه