English

با حضور استاندار هرمزگان:

۹۵۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در هرمزگان افتتاح شد

با حضور استاندار هرمزگان ۹۵۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن نیز در هرمزگان افتتاح شد.

۹۵۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در هرمزگان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: حدود هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن، خود مالک شهری، روستایی و بافت فرسوده آماده و به مردم شریف استان تحویل شد.

وی افزود: تاکنون از مجموع تکلیف استان در نهضت ملی مسکن ۲۱ هزار واحد مسکونی آماده و تحویل شده و ۱۱ هزار قطعه زمین نیز به مردم و متقاضیان تحویل شده است.

دوستی تصریح کرد: طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان پیشرفت خوبی دارد و عقب ماندگی طرح در سطح شهرستان بندرعباس نیز در دو منطقه شهرک پیامبر اعظم و اراضی موسوم به ۱۵ هزار واحدی در حال جبران است.

استاندار هرمزگان گفت: برای اراضی ۱۵ هزار واحدی تاکنون ۸ هزار متقاضی با سهم آورده اولیه ۱۰ تا ۴۰ میلیون تومانی وجود دارد که در یک ماه اخیر پروژه سرعت گرفته و ۴ هزار قطعه زمین در این منطقه آماده شده و کد گرفته است و ۳۰۰ واحد نیز در مراحل مختلف فونداسیون هستند.

وی عنوان کرد: این پروژه در حال حاضر سرعت خوبی گرفته و با انتقال تجهیزات پیمانکار روند انجام کار بهبود یافته است.

دوستی با اشاره به نقش ویژه پیمانکاران و انبوه سازان بویژه در بخش خود مالک طرح نهضت ملی مسکن و احداث واحدهای مسکونی گفت: پیمانکاران نقش بزرگی در طرح نهضت ملی مسکن دارند و با پذیرش ریسک وارد این عرصه شده‌اند که تلاش این قشر نیز قابل تقدیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه