English

اقتدار امروز ایران مرهون خون پاک شهداست

مدیرعامل منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی اقتصادی خلیج فارس بر زنده نگه داشتن مناسبت‌های دینی و ملی و تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت: چنان‌چه رشادت‌ها و دلاورمردی شهدا نبود، امروز ایران اسلامی توان دست‌یابی به پیشرفت و اقتدار را نداشت.

اقتدار امروز ایران مرهون خون پاک شهداست
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس دیدار صمیمانه گروهی از مدیران منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس با حضور فرزندان شهید بامری و رکن الدینی شاغل در این منطقه عظیم اقتصادی برگزار شد.

«محمدرضا پیرحسینلو» مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در این دیدار ضمن پاسداشت یاد شهدا و امام شهدا و تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته‌ی دفاع مقدس، امنیت، استقلال و شکوفایی امروز ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دانست و گفت: این افراد با ایمان مثال‌زدنی و با توسل به اعتقادات راستین، جان خود و رفاه و آرامش خانواده شان را در طبق اخلاص گذاشتند و چنان‌چه رشادت‌ها و دلاورمردی آنان نبود، امروز ایران اسلامی توان دست‌یابی به پیشرفت و اقتدار را نداشت.

وی با تاکید بر اهمیت پاسداشت ارزش‌های مستدام انقلاب اسلامی، اظهار داشت: زنده نگه داشتن مناسبت‌های دینی و ملی و تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران همچون خونی تازه در رگ‌های ایران اسلامی است و یکی از اساسی‌ترین رویکردهای فرهنگی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به حساب می‌آید و ما معتقدیم پاسداشت شهدا و خانواده جلیل‌القدر ایشان به مثابه‌ی پاسداشت فرهنگ مقاومت و شهادت است و رسالتی عمومی برای همگان خواهد بود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در ادامه نشر خاطرات و سیره‌ی شهدا، جانبازان و آزادگان را ضامن تداوم انقلاب و اسلام عنوان کرد و گفت: هر آن چه داریم از شهدا و ایثارگران است و امیدوارم بتوانیم در جبهه اقتصادی نیز بر اساس سیره‌ی آنان گام برداریم.

وی در پایان عمل به توصیه‌های شهدا را برابر با توجه به تمامی آرمان های انقلاب خواند و تاکید کرد: مردم همواره خود را مرهون فداکاری جانبازان، شهدا، آزادگان، ایثارگران و خانواده ایشان می دانند و مسوولان نیز به سهم خود باید ایستادگی آنها را ارج نهند و در راستای ترویج این مکتب تمام تلاش خود را داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه