English

رسالت اصلی خبرنگاران القای درست اهداف دفاع مقدس به جوانان است

مسئول سازمان بسیج رسانه هرمزگان با بیان اینکه دو عنصر هنر و رسانه نقش تاثیرگذاری در تبیین مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس دارند، گفت: رسالت اصلی خبرنگاران القای درست اهداف دفاع مقدس به جوانان است.

رسالت اصلی خبرنگاران القای درست اهداف دفاع مقدس به جوانان است
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، محمدرسول جلالی مسئول سازمان بسیج رسانه هرمزگان در نشست هم اندیشی خبرنگاران عضو بسیج رسانه در محل برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس در ساحل بندرعباس ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس، به تشریح رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان به ویژه اصحاب رسانه در دوران دفاع مقدس پرداخت.

وی افزود: رسانه در دوران هشت سال دفاع مقدس، نقش تبلیغی، اطلاع رسانی و تبیینی خود را در معرفی حقایق جنگ تحمیلی رژیم بعث به جهانیان به بهترین شکل ممکن ایفا کرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان اذعان داشت: دشمن که در دوران دفاع مقدس که از پشتیبانی و حمایت همه جانبه کشور‌های استعمارگر برخوردار بود همه سعی و تلاشش این بود که واقعیت‌ها و حقایق را برای مردم دنیا وارونه نشان دهد، اما نقش آفرینی ایثارگرانه اصحاب رسانه ما موجب خنثی سازی توطئه‌های دشمن شد.

جلالی با بیان اینکه عملکرد خوب رسانه ما در دوران دفاع مقدس منجر به محکومیت رژیم بعث عراق شد، عنوان کرد: همین امر سبب شد تا رژیم صدام به عنوان متجاوز و آغازگر جنگ معرفی شود.

وی با اشاره به ایثارگری اصحاب رسانه در کنار رزمندگان سایر اقشار در جبهه‌های نبرد، تاکید کرد: اهل قلم امروز هم باید همان گونه که پیشکسوتانشان در هشت سال دوران دفاع مقدس دوشادوش رزمندگان در میدان نبرد در حال انجام رسالت خود بودند باید ادامه دهنده راه پیشکسوتان در عرصه جنگ نرم باشند.

گفتنی است در حاشیه این نشست از عبدالعلی پور اشرف و خلیل تنیده از پیشکسوتان خبرنگار استان هرمزگان که در دوران دفاع مقدس سابقه حضور در میدان‌های نبرد و فعالیت رسانه‌ای در آن دوران دارند، تجلیل به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه