English

نیروهای فرامنطقه‌ای ارمغانی جز ناامنی ندارند

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: امنیت منطقه فقط با حضور و به دست کشورهای منطقه میسر می‌شود و نیروهای فرامنطقه‌ای ارمغانی جز ناامنی در غرب آسیا و خاورمیانه ندارند.

نیروهای فرامنطقه‌ای ارمغانی جز ناامنی ندارند
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، امیر دریادار دوم قادر وظیفه در مراسم تحکیم روابط دریایی نیروهای دریایی جمهوری اسلامی ایران و هندوستان، در جمع وابستگان نظامی کشورهای ژاپن، هلند، برزیل، ونزوئلا، هند، سفیر سیاسی هند در کشورمان و سایر فرماندهان نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران و هند که بر روی عرشه ناوشکن هندی در بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه امنیت دریایی و تعاملات آموزشی، روابط گسترده‌ای میان نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی ارتش هندوستان در جریان است.

وی افزود: نقاط مشترک فرهنگی و روابط تجارت دریایی از دیرباز در رونق بوده و ارتباطات توأم و مشترک دو نیروی دریایی ایران و هندوستان، طبیعی است.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: آماده توسعه تعاملات در زمینه‌های آموزش، تبادل ناوگروه‌ها، همکاری فنی و پشتیبانی با نیروی دریایی کشورهای دوست، از جمله نیروی دریایی هندوستان هستیم.

امیر وظیفه تاکید کرد: بر این باور هستیم امنیت منطقه فقط با حضور و به دست کشورهای منطقه میسر می‌شود و نیروهای فرامنطقه‌ای تأثیر و ارمغانی جز ناامنی در غرب آسیا و خاورمیانه ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه