English

مدیرعامل استارتاپ جامُش:

فولاد هرمزگان در طرح نیکوکاری از مسیر بازیافت پیشگام شد

مدیرعامل استارتاپ جامُش گفت: شرکت فولاد هرمزگان به‌عنوان اولین صنعت هرمزگان در طرح نیکوکاری از مسیر بازیافت مشارکت می‌کند.

فولاد هرمزگان در طرح نیکوکاری از مسیر بازیافت پیشگام شد
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، امیر ارسلان عامری مدیرعامل استارتاپ جامُش در نشست با مدیرکل بهزیستی هرمزگان بیان کرد: درآمد حاصل از فروش پسماندهای بازیافتی صنایع مادر مستقر در هرمزگان در راستای مسئولیت اجتماعی آن‌ها، می‌تواند یکی از راه‌های تامین مالی اداره کل بهزیستی استان باشد که تصمیم داریم در طرح نیکوکاری از مسیر بازیافت صنایع و ارگان‌ها را ترغیب به همکاری بیشتر در این زمینه کنیم.

وی افزود: شرکت فولاد هرمزگان به‌عنوان اولین مجموعه از صنایع استان، اقدام به مشارکت در این طرح کرده که قرار است درآمد حاصل از پسماندهای دریافت شده صرف هزینه‌های مراکز زیر نظر بهزیستی هرمزگان شود.

مدیرعامل استارتاپ جامُش اظهار کرد: در آینده از فرصت‌های اشتغال‌زایی بهزیستی استان، بمنظور کارآفرینی سبز در راستای حل معضلات زیست محیطی نیز استفاده خواهیم کرد.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان بیان داشت: در نظر داریم با همکاری استارتاپ جامُش اقدام به جمع‌آوری پسماندهای بازیافتی صنایع کنیم و براساس درخواست و نیاز مراکز بهزیستی بخشی از هزینه‌های آن‌ها را تامین و مرحله به مرحله گزارش آن را نیز اعلام کنیم.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان افزود: از طرح‌ها و برنامه‌های اشتغالزایی برای مددجویان استقبال می‌کنیم و به همین منظور تسهیلات و بسته‌های تشویقی برای کارفرماها ارائه می‌دهیم.

وی عنوان کرد: در این فصل سال، اداره کل بهزیستی هرمزگان میزبان معتادان متجاهر سراسر کشور است و در یکی از مراکز ۴۴۰ نفر معتاد متجاهر داریم که فضای اشتغالزایی در همان مرکز نیز موجود است؛ همچنین کمپ‌هایی داریم که فضای اشتغال و توانمندسازی در آن‌ها فراهم است و تصمیم داریم در این مکان‌ها نیز فرصت‌های اشتغال را ایجاد کنیم.

استارتاپ زیست محیطی جامُش به‌عنوان یک بنگاه خلق ارزش مشترک مستقر در پارک علم و فناوری هرمزگان از سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را آغاز کرده است که هم اکنون پروژه ملی نخستین جزیره سبز ایران را نیز جهت تبدیل جزیره هرمز به اولین جزیره سبز و پسماند صفر ایران در دست اجرا دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه