English

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان:

دیدنی های هرمزگان را باید در روستاهایش یافت

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان بیان داشت: هرمزگان استانی چند اقلیمی است که برای دیدن زیبایی هایش باید به سراغ روستاها رفت.

دیدنی های هرمزگان را باید در روستاهایش یافت
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، نرگس غلامپور مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان اظهار داشت: ۱۵ مهر ماه روز ملی روستا و عشایر فرصتی ست تا توجه بیشتری به ظرفیت های بالفعل و پتانسیل بالقوه در جای جای این خطه بیاندازیم و از زحمت کشان خط مقدم این حوزه که مردم روستاها، شوراهای اسلامی و دهیاران هستند قدردانی کنیم.

وی افزود: از دهیارانی که در سال ۱۴۰۲ با اقدامات خلاقانه و اجرای طرح های درآمدزا با مساعدت و گرفتن تسهیلات از طریق دفتر امور روستایی در راستای ایجاد ظرفیت های درآمدی جدید برای روستا و ارائه خدمات بهتر به مردم روستاها پیشگام بودند تشکر کرده و امیدوارم در سال ۱۴۰۳ نیز این روند و استقبال ادامه داشته باشد. 

وی گفت: هرمزگان استانی چند اقلیمی است که برای دیدن زیبایی هایش باید به سراغ روستاهایش رفت تا ببینید که در جغرافیای این استان هم بافت جنگلی و کشاورزی وجود دارد و هم بافت کویری و کوه های فرسایشی، هم دریا و سواحل گرم پهناور را داریم، هم کوهستان و آب و هوای خنک.

غلامپور یادآور شد: باید از این چند اقلیمی خاص در راستای شکوفایی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی روستاها استفاده کرد که در چند سال اخیر نیز تلاش کردیم راهبری لازم را با اجرای طرح هایی همچون روستاساز، روستای زیبای من و نمایشگاه توانمندی های روستایی در راستای تبدیل پتانسیل های روستاها به ظرفیتی اقتصادی برای مردم انجام دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه