English

فرمانده مرزبانی هرمزگان خبر داد؛

کشف ۷۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در خلیج‌فارس

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف ۷۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های شهرستان‌های بندرعباس و قشم خبر داد.

کشف 74 هزار لیتر سوخت قاچاق در خلیج‌فارس
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، سردار بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی هرمزگان اظهار داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی بندرلنگه و بوموسی هنگام گشت زنی در آب های سرزمینی به ۴ فروند شناور مظنون شده و سریعاً برای بررسی موضوع فرمان ایست را صادر کردند.

وی افزود: مرزبانان پس از توقیف شناورها و در بازرسی از آنان؛ ۶ هزار و ۱۰۰ کیلوگرم ماهی صید غیرمجاز، ۳۵۰ متر تور محاصره ای را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان با اشاره به دستگیری ۱۷ متهم تصریح کرد: کارشناسان ارزش صید غیر مجاز ماهی ها را ۲۶ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سردار اسماعیلی تأکید کرد: صید ماهی نیازمند مجوزهای قانونی از مبادی مربوطه بوده و مرزبانان با استمرار گشت زنی در سطح سواحل و دریا، با هرگونه صید غیرمجاز برخورد خواهند کرد.

فرمانده مرزبانی هرمزگان از کشف ۷۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب های شهرستان های بندرعباس و قشم خبر داد.

سردار اسماعیلی بیان داشت: مرزبانان پایگاه های دریابانی بندرعباس و قشم طی عملیاتی پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت به وسیله مشک های پلاستیکی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: قاچاقچیان با مشاهده مرزبانان با بریدن طناب مشک که به شناور متصل بوده از محل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان تصریح کرد: مرزبانان در این عملیات موفق به کشف یک عدد محفظه پلاستیکی حاوی ۷۴ هزارلیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل شدند.

سردار اسماعیلی با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد، اظهار داشت: کارشناسان ارزش این محموله را ۲۳ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال برآورد کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه