English

امام جمعه بندرعباس:

افسانه ساختگی شکست‌ناپذیری صهیونیست‌ها از بین رفت

امام جمعه بندرعباس گفت: سودای شکست ناپذیری صهیونیست ها بر باد رفته و آنان اکنون در شرایطی قرار گرفته اند که شکننده تر از هر زمانی با جنون به هر سویی حمله ای می کنند.

افسانه ساختگی شکست‌ناپذیری صهیونیست‌ها از بین رفت
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، نماز جمعه امروز مرکز هرمزگان به امامت نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده اقامه شد.

وی با اشاره به شهادت یحیی السنوار و نحوه شهادت این مجاهد بزرگ، قرار گرفتن او در خط مقدم مبارزه با دشمن صهیونیستی را نشانه مهمی از ایمان و اراده موجود در میان رزمندگان مقاومت دانست و بیان داشت: وعده خدا در پیروزی جبهه حق راستین است و این وعده خدشه ناپذیر است.

امام جمعه بندرعباس با بیان این که سودای شکست ناپذیری صهیونیست ها بر باد رفته و آنان اکنون در شرایطی قرار گرفته اند که شکننده تر از هر زمانی با جنون به هر سویی حمله ای می کنند، خاطرنشان ساخت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز در نماز جمعه نصر تأکید کردند که پیروزی در انتظار حزب الله است و این سخن بر آمده از وعده الهی به مومنانی است که در راه او جهاد می کنند.

حجت الاسلام عبادی زاده به توقف ارتش های تا دندان مسلح در برابر هر گردان حزب الله در جنوب لبنان اشاره و این قدرت را برآمده از عنایت خداوندی خواند و تصریح کرد: ارتشی که برای هر خانه و هر چادری موشک های میلیون دلاری شلیک می کند در پیش روی در جنوب لبنان گرفتار شده و طعم شکست های پی در پی را می چشد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تأکید بر این که جنگ غزه، برادری میان شیعه و سنی را در منطقه تقویت کرده و مسلمانان در برابر این جنایات رژیم کودک کش متحد و منسجم تر از قبل شده اند، افزود: متأسفانه وادادگی برخی از سران کشورهای مسلمان منطقه سبب شده تا این رژیم در جنایات خود گستاخ تر شود.

پس از پایان نماز جمعه امروز، نمازگزاران حدفاصل مسجد جامع بندرعباس تا میدان انقلاب را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و در جهت محکوم ساختن جنایات صهیونیست ها در غزه و لبنان، راهپیمایی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه