English

ساماندهی ورودی غربی شهر بندرعباس آغاز شد

ساماندهی ورودی غربی شهر بندرعباس حد فاصل میدان سایت تا میدان شهید باهنر آغاز شد و بنا است در طول ۱۴ ماه آماده بهره‌برداری شود.

ساماندهی ورودی غربی شهر بندرعباس آغاز شد
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در مراسم آغاز ساماندهی ورودی غربی بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: ورودی‌ها صورت شهرها و استان‌ها در اولین مواجهه افراد و میهمانان هستند بر همین اساس ساماندهی ورودی‌های شهر بندرعباس یکی از ضرورت‌ها بوده و هست.

وی با بیان اینکه چندین طرح برای ساماندهی ورودی‌های شهر بندرعباس در دست اجرا است، افزود: طرح محوطه سازی فرودگاه بندرعباس به پایان رسیده و یک سالن ۱۸ هزار مترمربعی نیز احداث خواهد شد که امیدواریم عملیات اجرایی آن در سال جاری آغاز شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به آغاز طرح ساماندهی محوطه راه‌آهن بندرعباس نیز گفت: این طرح شامل تکمیل محوطه بیرونی و خیابان‌ها همچنین ساماندهی سالن‌های مسافربری نیز هست که به زودی انجام خواهد شد.

دوستی بیان کرد: در بحث زمینی نیز ساماندهی ورودی شرقی با همت شهرداری بندرعباس ساماندهی و زیباسازی شده از امروز هم ساماندهی ورودی غربی بندرعباس نیز که محل اتصال صنایع غرب بندرعباس و بندر شهید رجایی به شهر است آغاز می‌شود.

براساس اعلام مجری پروژه، طرح ساماندهی ورودی غربی بندرعباس به طول ۲ کیلومتر شامل عملیات پیاده‌روسازی، جدول‌کاری، اجرای آسفالت و رفوژ میانی در ۱۴ ماه با اعتباری بیش از ۱۰۲ میلیارد تومان توسط شهرداری بندرعباس اجرا خواهد شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه