English

رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان:

سیاستگذاران باید از نظرات بخش خصوصی در وضع قوانین صادراتی بهره‌مند شوند

رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان بیان داشت: سیاستگذاران باید از نظرات بخش خصوصی در وضع قوانین صادراتی بهره‌مند شوند.

سیاستگذاران باید از نظرات بخش خصوصی در وضع قوانین صادراتی بهره‌مند شوند
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، محمدرضا صفا، رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان ضمن تبریک به مناسبت ۲۹ مهرماه، روز ملی صادرات اظهار داشت: رابطه تولید و صادرات چنان به یکدیگر وابسته است که هیچ‌یک بدون دیگری رونق نخواهند داشت.

وی همچنین به مشکلات زیرساختی و بی‌ثباتی در قوانین و مقررات اشاره کرد که منجر به کاهش و افت صادرات شده است.

رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان با اشاره به تأثیر تحریم‌ها و موانع قانونی بر صادرات، بیان کرد: در سال‌های اخیر، تحریم‌ها، ممنوعیت صادرات برخی کالاها، و مشکلات بازگشت ارز ناشی از صادرات، ضربه‌های زیادی به صادرات کشور وارد کرده و صادرکنندگان در وضعیت نامساعدی قرار دارند. هر بار که صادرات به نقطه‌ای از ثبات می‌رسد، با تغییر قوانین مواجه می‌شود و تلاش‌های چندین ساله صادرکنندگان برای کسب بازارها در اندک زمانی از بین می‌رود.

رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان ابراز امیدواری کرد که سیاستگذاران از نظرات بخش خصوصی در تنظیم قوانین استفاده کرده و مسیر را برای فعالان این حوزه هموار سازند.

وی در پایان گفت: اینجانب به نمایندگی از پارلمان بخش خصوصی، روز ملی صادرات را به تمامی تلاشگران این عرصه، که با رقابت و مبارزه با رقبای جهانی و با تکیه بر علم و سرمایه خود در جهت سربلندی ایران اسلامی گام برمی‌دارند، تبریک عرض می‌ کنیم و اتاق بازرگانی هرمزگان با ارج نهادن به زحمات این عزیزان، از خدمات ارزشمند و تلاش‌های صادرکنندگان استان تقدیر کرده و موفقیت و سلامتی آنان را از درگاه خداوند مسئلت می‌ نماید. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه