English

رئیس سازمان صمت هرمزگان:

یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار کالای غیرنفتی از هرمزگان صادر شد

رئیس سازمان صمت استان هرمزگان گفت: در سال جدید ۴ میلیارد و ۱۱۹ میلیون دلار صادرات غیرنفتی در استان هدف‌گذاری شد که تا کنون بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار آن محقق شده است.

یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار کالای غیرنفتی از هرمزگان صادر شد
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، خلیل قاسمی رئیس سازمان صمت استان هرمزگان اظهار داشت: با توجه به هدف‌گذاری صادرات غیرنفتی، از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۰ درصد اهداف پیش‌بینی شده صادراتی با کمک بنگاه‌های اقتصادی و صادراتی محقق شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط و موقعیت جغرافیایی استان هرمزگان عمده صادرات این استان در ۶ ماهه دوم سال انجام می‌گیرد که می‌توان به عدد هدف‌گذاری شده در ابتدای سال رسید.

رئیس سازمان صمت استان هرمزگان عنوان کرد: جهت بهبود صادرات کالای غیرنفتی استان دو برنامه با کمک کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان برای تجار و بازرگانان جدید و نسل نو در قالب هنرستان‌های تربیت تجار با کمک آموزش و پرورش استان جهت جذب دانش‌آموز صورت گرفته است.

وی افزود: بررسی مسائل مشکلات بنگاه‌های صادراتی و کیفیت محصولات آن‌ها هم در کارگروه مطرح و حل می‌شود که به لحاظ کیفی و کمی بتوانیم محصولات خوبی در بازارهای هدف داشته باشیم.

قاسمی در پایان گفت: بیشترین کالاها در بخش صنعت و معدن، بخش کشاورزی و بخش شیلاتی، گردشگری و صنایع دستی و فنی مهندس هم به ترتیب بیشترین صادرات را داشته‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه