English

اردوی راهیان پیشرفت به صنایع فولاد کاوه جنوب کیش هرمزگان

جمعی از سربازان وظیفه سپاه امام سجاد علیه السلام ، در راستای برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت و آشنایی با پیشرفت‌های اقتصادی کشور به ویژه شرکت فولاد کاوه جنوب کیش هرمزگان، از این شرکت بازدید کردند.

اردوی راهیان پیشرفت به صنایع فولاد کاوه جنوب کیش هرمزگان
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، سرهنگ دوم پاسدار محمد سالاری  معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان اظهار داشت: در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین و اولویت مهم تاریخ نگاری و بازگو کردن دستاوردهای نظام اسلامی در تمامی حوزه‌ها از جمله صنعت فولاد ، بهترین راهکار در راستای ابهام زدایی و هویت سازی برای مردم به ویژه جوانانی که در معرض خوراک خبری مسموم قرار دارند، تشریح این دستاوردها امری لازم و مهم است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان این است که ملت ایران را از مسیر قله‌های دانایی و پیشرفت متوقف کنند، بیان داشت: در این دوران که دشمنان به دنبال تضعیف روحیه جوانان و نوجوانان که آینده سازان کشور عزیزمان هستند، این قشر با ارتقای سطح عملی و فرهنگی خود نقشه شوم آنان را به نابودی خواهند کشاند. 

سرهنگ دوم پاسدار سالاری تصریح کرد: اردوی راهیان پیشرفت در حقیقت فرصتی برای آشنایی نسل جوان با دستاوردهای بزرگ و افتخار آمیز انقلاب است.

وی از اهداف برگزاری این اردو را آشنایی جوانان با دستاوردهای بزرگ و غرور آفرین نظام و انقلاب وافزایش روحیه امیدآفرینی اقشار جامعه برای ایفای نقش مؤثر در رشد و توسعه ایران اسلامی اشاره نمود.

سرهنگ دوم پاسدار سالاری در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری های مدیر عامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، مسئول فرهنگی و مسئول روابط عمومی این صنایع گفت: امیدوارم آینده‌سازان این مرز و بوم با الگوبرداری از مسیر شهدا در مسیر پیشرفت و ترقی روز به روز کارآمدتر و موفق‌تر باشند و سرافرازی ایران اسلامی را همچون گذشته به ارمغان آورند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه