English

شهردار بندرعباس خبر داد؛

تسهیل در تردد شهروندان با ناوگان حمل و نقل درون شهری با کیفیت

شهردار بندرعباس به همراه معاونین مدیران مناطق و مدیر بازرسی شهرداری در سطح شهر وضعیت کمی و کیفی حمل و نقل درون شهری و ایستگاهای تاکسی را مورد ارزیابی قرار دادند.

تسهیل در تردد شهروندان با ناوگان حمل و نقل درون شهری با کیفیت
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس حمل و نقل درون شهری با کیفیت را ضرورت یک شهر رو به پیشرفت دانست و عنوان کرد: شهر بندرعباس برای رسیدن به وضعیت استاندارد در حوزه تاکسی و اتوبوس و ساماندهی ایستگاه ها نیاز به بازنگری افزایش و جانمایی جدید دارد تا تردد در شهر تسهیل شود و آرامش خاطر شهروندان تامین گردد.

شهردار بندرعباس در بررسی خدمات دهی به مردم در ایستگاهای فلکه برق ،خط گردشی،کمربندی و هوایی ضمن ارزیابی موضوع با رانندگان تاکسی و شهروندان پیرامون حمل و نقل درون شهری گفتگو کرد و نکته نظرات آنها را شنید و از تلاش و‌کوشش همکاران خود و صبوری مردم تقدیر و تشکر کرد.

نوبانی گفت: شرایط و برنامه ریزی های آتی قطعا در جهت قوت و قدرت بخشیدن حمل و نقل درون شهری بندرعباس است خریداری تاکسی های ون و اتوبوسها در سه سال گذشته همچنین فراهم کردن شرایط برای تعویض تاکسی های فرسوده و افزایش تعداد آنها در همین راستا بوده است.

شهردار بندرعباس افزود: تاکسی و اتوبوس تسهیل کننده تردد شهروندان در شهر است و به صرفه ترین وسیله ها برای عبور و‌ مرور و جابجایی مردم در تمام نقاط شهر ،به همین خاطر افزایش خطوط و ایستگاه ها در گام اول باید صورت پذیرد و در گام دوم افزایش تاکسی ها اتوبوس ها و تاکسی ون هاست که پیگیری های لازم در خصوص تحویل بخش دیگری از اتوبوسها و تاکسی ون های خریداری شده صورت پذیرفته است که امیدواریم به زودی بتوانیم از آنها بهره برداری کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه