English

تخلیه ۵۴۶ هزار تن کالا ‌در بزرگترین بندر تجاری ایران

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از پهلودهی و آغاز تخلیه و بارگیری همزمان۷۰ هزار تُن کنجاله سویا در بزرگترین بندر تجاری ایران خبرداد.

تخلیه ۵۴۶ هزار تن کالا ‌در بزرگترین بندر تجاری ایران
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، حسین عباس‌نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهار داشت: با پهلودهی یک فروند شناور ۷۰ هزار تُنی کنجاله سویا در اسکله ۱۵ بندر شهید رجایی کار تخلیه و بارگیری محموله این کشتی آغاز شده است.

وی عنوان کرد: با تمهیدات درنظر گرفته شده از سوی اداره‌کل بنادر و دریانوردی و گمرکات استان با رویه حمل یکسره محموله یاد شده درحال تخلیه و ارسال به سراسر کشور است.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با اشاره به تخلیه ۱۳۱ هزار و ۴۶ تُن کنجاله سویا از ابتدای سال جاری تاکنون، پیش بینی کرد تا یک هفته آینده کار تخلیه این شناور ۷۰ هزار تنی نیز به پایان برسد.

عباس‌نژاد بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۱ فروند شناور حامل ۵۴۶ هزار و ۲۶۴ تُن کالای اساسی در اسکله‌های بندر شهید رجایی پهلودهی شده که بیش‌ترین آن‌ها مربوط به پهلودهی سه فروند گندم به تناژ ۲۲۲هزار و ۳۱ تُن بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت دو فروند شناور حامل ۸۶ هزار و ۹۸۸ تُن روغن در اسکله‌های اختصاصی کالای اساسی بندر شهید رجایی تخلیه شده است.

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ درحال حاضر یک فروند کشتی حامل ۱۵ هزار تن برنج نیز در لنگرگاه بندرعباس مستقر است که به محض انجام تشریفات اداری طی چند روز آینده پهلودهی و تخلیه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه