English

مدیر امور فوریت‌های شرکت برق همدان مطرح کرد:

طرح مدیریت بار با محوریت امور دیسپاچینگ

مدیر امور فوریت‌های شرکت برق همدان با اشار ه به عملکرد امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق استان، از طرح مدیریت بار با محوریت امور دیسپاچینگ، سخن گفت.

طرح مدیریت بار با محوریت امور دیسپاچینگ

به گزارش خبرگزاری موج همدان، ایرج افشار، مدیر امور فوریت‌های شرکت برق همدان با اشاره به طرح مدیریت بار با محوریت امور دیسپاچینگ و عملکرد امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق استان در راستای گذر از پیک بار سال جاری اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۸ این امور با همکاری واحدهای اجرایی و ستادی با پایش پیک بار و در نظر گرفتن سهمیه پیک استان توسط شرکت توانیر نسبت به تعیین سقف پیک بار واحدهای اجرایی اقدام کرد.

 

طرح مدیریت بار با محوریت امور دیسپاچینگ 

وی با اشاره به اقدامات انجام شده و همکاری خوب مشترکین افزود: میزان انرژی توزیع نشده طی پیک تابستان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۷.۴ درصد کاهش داشته است.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های شرکت توزیع برق استان همدان، گفت: با هماهنگی به‌عمل آمده با معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ و امور انتقال، خاموشی‌های با برنامه توزیع و فوق توزیع از بازه‌های زمانی پراکنده به بازه زمانی ۱۱ تا ۱۸ برای کمک به کنترل سقف پیک منتقل شد.

وی اظهار داشت: از ۱۵ خرداد ماه طرح مدیریت بار با محوریت امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق آغاز شد و در این راستا با همکاری مدیران واحدهای اجرایی در طول مدت ۴۵ روز کاری حدود ۱۴ اکیپ آماده به کار در ساعات پیک کشور و استان در محل مانورهای عملیاتی مستقر شدند.

افشار ادامه داد: نصب و استفاده از سامانه پایش لحظه‌ای بار استان (مدام) منجر به کنترل پیک بار استان و واحدهای اجرایی و جلوگیری از اعمال خاموشی‌های غیر ضروری شد.

 

 

کنترل خاموشی های بی برنامه

وی با بیان اینکه با استفاده از نرم‌افزار RDC توانستیم کنترل دقیق‌تر و بهتری بر خاموشی‌های بی‌برنامه داشته باشیم، گفت: همچنین امور انتقال استان نیز با فعال کردن ۱۶۴ مورد ریکلوزر فیدرها و بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلوولتی عبدالرحیم با ۳ فیدر خروجی سهم به‌سزایی در تعدیل بار شبکه شهرستان‌های همدان و ملایر  داشته است.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های شرکت توزیع برق استان همدان عنوان کرد: استفاده از نیروگاه‌های تولید پراکنده «بشیک تپه» و «پارس‌راد» شهرستان کبودراهنگ و در مدار بودن هشت نیروگاه قبلی استان، سقف تولید پراکنده در استان را به ۴۲ مگاوات رسانده که در مدیریت بار نقش موثری دارد.

وی ادامه داد: ارسال پیامک‌های مدیریت مصرفی، پخش تیزرهای تلویزیونی، پیام‌های رادیویی، تبلیغات محیطی و سایر اقدامات مورد نیاز در راستای آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به‌موقع از جمله عوامل مؤثر در مدیریت بار بوده است.

افشار خاطرنشان کرد: مجموعه تلاش‌های صورت گرفته منجر به کاهش خاموشی‌ها و کنترل پیک بار استان همدان در سال جاری شد.

مدیر امور فوریت‌های شرکت برق همدان با اشاره به طرح مدیریت بار با محوریت امور دیسپاچینگ و عملکرد امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق استان در راستای گذر از پیک بار سال جاری، اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۸ این امور با همکاری واحدهای اجرایی و ستادی با پایش پیک بار و در نظر گرفتن سهمیه پیک استان توسط شرکت توانیر نسبت به تعیین سقف پیک بار واحدهای اجرایی اقدام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر