English

بیانیه نماینده تام‌الاختیار شموشک در مورد برخی اقدامات غیرقانونی

نماینده تام‌الاختیار باشگاه شموشک نوشهر در واکنش به اقدامات برخی افراد در سوءاستفاده از نام و لوگوی این باشگاه، بیانیه‌ای را صادر کرد.

بیانیه نماینده تام‌الاختیار شموشک در مورد برخی اقدامات غیرقانونی

به گزارش خبرگزاری موج، محمدعلی فلاح‌دار، نماینده تام‌الاختیار و سخنگوی مالک باشگاه شموشک نوشهر در بیانیه‌ای ضمن ابراز تأسف از سکوت مسئولان ورزش و فوتبال استان مازنداران و شهرستان نوشهر برابر سوءاستفاده از نام و اعتبار باشگاه باسابقه و خوشنام شموشک، از مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال خواست مانع از ادامه این اقدامات غیرقانونی شود.

وی در این بیانیه آورده است:

شموشک مالک دارد، سهام‌دار و هیئت مدیره دارد، کارخانه فعال دارد، چگونه می‌شود بدون اجازه و رضایت مالک این همه اقدامات غیرقانونی صورت بگیرد و هیچکس هم معترض نشود؟ بیش از 95 درصد سهام باشگاه متعلق به بازماندگان مرحوم مهندس مسعود درویش است که از این میان خسرو درویش به تنهایی مالک 70 درصد از سهام باشگاه است. حال دوستانی که نام مالک و مشاور عالی روی خود گذاشته و مراسم دروغین رونمایی از لوگوی جدید باشگاه راه انداخته‌اند، باید بگویند این مالکیت کذایی را براساس کدام سند واگذاری به دست آورده‌اند؟ یقیناً این جعل عنوان و تصرف در اموال دیگری محسوب شده و قابل پیگرد در مراجع قضایی خواهد بود.

این روزها افرادی با حمایت برخی به اصطلاح دلسوزان شهر با نامه نگاری و برقراری روابط مشکوک و غیر معمول در صددند نام باشگاه شموشک را روی تیم خود گذاشته و در مسابقات شرکت دهند. اینها همان‌هایی هستند که در زمان مدیرکلی‌شان بر ورزش و جوانان استان مازندران کار شموشک را تا رسوایی جهانی هم رساندند! ماجرای فرار شبانه بازیکنان شموشک از هتل به خاطر عدم توانایی پرداخت هزینه هتل، دستپخت همین آقایان بود که در رسانه‌های بین‌المللی هم انعکاس داشت! این دوستان اگر شموشک دوست بودند، چرا همان چند سال پیش امتیاز این تیم را به اردبیل فروختند؟

سخنگوی مالک قانونی شموشک همچنین از اقدامات قانونی و باز دارنده خود و موکلش برابر هرگونه سوء‌استفاده از نام این باشگاه سخن گفت و افزود: وکلای ما در نوشهر مشغول جمع‌آوری اطلاعات لازم در مورد این تخلف آشکار بوده و به‌زودی پرونده‌ای در مراجع قضایی تشکیل و متخلفین مورد پیگرد قرار خواهند گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه