English

جانلوئیجی دوناروما:

از این استقبال گرم شگفت زده شدم

جانلوئیجی دوناروما، گلر جوان میلان از تشویق و استقبال هواداران تیمش پس از پیروزی شب گذشته در مرحله پلی آف لیگ اروپا تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری موج، میلان موفق شد در دیدار برگشت مقابل سی اس یو کرایووا با 2 گل حریف را شکست دهد تا در مجموع با برتری 3-0 به لیگ اروپا صعود کند. پس از شایعات مبنی بر جدایی دوناروما و به مشکل خوردن او با مسئولین میلان، رفتار تندی با دوناروما از سوی میلانی ها انجام شد و انتقادات بسیاری از آنها صورت گرفت. با این حال در نهایت دوناروما در میلان ماندنی شد و قراردادش را تمدید کرد. پس از این اتفاقات، شب گذشته استقبال ویژه ای از گلر جوان ایتالیایی به عمل آمد و او نیز بسیار خوشحال است.

 

او گفت:" من از هواداران به خاطر حمایت ویژه شان تشکر می‌کنم. انتظار این استقبال را نداشتم ولی از استقبالی که از من شد خیلی خوشحالم و قول می‌دهم که همیشه تمام تلاشم را برای این پیراهن انجام دهم. آنها می‌دانند که من هوادار میلان هستم. برای من انگار اتفاقی نیفتاده است. من همیشه می‌خواستم بهترین عملکرد را داشته باشم و حالا سعی می‌کنم به هم تیمی هایم کمک کنم. ما خیلی سخت تلاش کردیم که دو کلین شیت کسب کنیم و این کلین شیت به پای همه هم تیمی هایم است. از انها ممنونم."

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه