English

سلطانی فر:

سال ۹۷ سال تاریخی پر رویداد و به یادماندنی بود

وزیر ورزش و جوانان گفت: سال ۹۷ هم سال تاریخی پر رویداد و به یادماندنی بود. امیدواریم در سال ۹۸ هم بیشتر رویدادها منتهی به کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک شود و افتخارآفرین باشیم.

سال 97 سال تاریخی پر رویداد و به یادماندنی بود

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه نشست صمیمی پیشکسوتان با سید حسن خمینی و مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک اظهار کرد: بارها مزاحم دوستان شدیم و صحبت‌های زیادی داشته ایم. سید حسن خمینی همیشه به عنوان حامی ورزشی‌ها حضور موثری داشته است. امروز با حرکت خوبی که انجام شده و موزه تاسیس شد پیشکسوتان چندین مرتبه یادبودهای خود را به موزه اهدا کردند. من باید صمیمانه از نمایندگان مجلس و هاشمی طبا که استاد من است هم تشکر کنم.

مجموعه مدیریت ورزش کشور در شرایط آرمانی و هماهنگی کامل کار می‌کند 

او ادامه داد: چندین بار گفته ام تاسیس موزه سه دهه جزو آرزوهای ورزشی‌ها بود اما با اهتمام برادرم صالحی امیری این اتفاق افتاد و فرصتی است که با افتخار به گذشته و امید به آینده، ورزش را مدیریت کنیم. مجموعه مدیریت ورزش کشور در شرایط آرمانی و هماهنگی کامل کار می‌کند تا هم افتخار آفرینی کند و هم موجبات شادی مردم را فراهم کند. قهرمانان ما در ماه‌های اخیر در رویدادهای بین المللی توانستند بدرخشند. سال ۹۷ هم سال تاریخی پر رویداد و به یادماندنی بود. امیدواریم در سال ۹۸ هم بیشتر رویدادها منتهی به کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک شود و افتخارآفرین باشیم.

سلطانی فر همچنین گفت: بعد از ۵۰ سال از تاسیس سازمان تربیت بدنی و ورزش کشور و بعد از ادغام سازمان تربیت بدنی و جوانان قرار بود بعد از ۶ ماه لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش تصویب شود که مانده بود. از دو سال و نیم قبل پیشنهاد را به دولت بردیم که تصویب شد و پس از بررسی در دولت از دو روز قبل وارد صحن مجلس شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه