English

برنامه استقلال در پلی‌ آف لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

استقلال باید در مرحله اول پلی‌ آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میزبان برنده دیدار الفیصلی اردن و الکویت کویت باشد.

برنامه استقلال در پلی‌ آف لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

به گزارش خبرگزاری موج، سهمیه فوتبال باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان آسیا  در ماه‌ های گذشته ۱+۳  اعلام شده بود اما در روزهای اخیر اخباری از AFC منتشر شده که بیانگر سهمیه ۲+۲ ایران است.

با این حساب استقلال که تیم سوم فوتبال ایران است باید در مرحله اول پلی‌ آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میزبان برنده دیدار الفیصلی اردن و الکویت کویت باشد و با پیروزی در این مسابقه در مرحله دوم در قطر به مصاف الریان برود تا با پیروزی در این مسابقه مجوز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

* عملکرد خوب استقلال در پلی‌ آف لیگ قهرمانان آسیا

با حضور استقلال در پلی‌آف نگاهی به دو حضور قبلی آبی‌پوشان در این مرحله داریم. آبی‌ها در سال ۲۰۱۲ برای نخستین بار در پلی‌ آف لیگ قهرمانان آسیا شرکت کردند که در دیدار نخست با نتیجه ۲ بر صفر از سد ذوب‌آهن گذشتند. در مرحله دوم نیز استقلال با الاتفاق عربستان در ورزشگاه آزادی بازی گرد که آن مسابقه با نتیجه ۳ بر یک به سود آبی‌پوشان به پایان رسید و این تیم راهی مرحله گروهی شد.

دومین حضور استقلال در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۷ بود که این مسابقه در ورزشگاه آزادی در برابر السد قطر برگزار شد و پس از ۱۲۰ دقیقه در ضربات پنالتی آبی‌پوشان به برتری ۴ بر ۳ رسیدند و راهی مرحله گروهی شدند. نکته جالب در خصوص هر ۳ مسابقه استقلال در مرحله پلی‌آف این است که آبی‌پوشان در ماه بهمن برابر حریفان به پیروزی رسیدند و این بار هم در این ماه با رقبای عربی مسابقه می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    همه جا آبیته * *

  • محمد حسین

    خیلی ممنون از خبر های تاریخ گذشتیتان ولی بهتر نبود درمورد نتایج میزبانی ایران در مرحله پلی اف از طرف مسئولان گزارش میدادید.به همین دلیل از نظر من این خبر مفید نبود.

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه