English

دبیر:

اثر فیلم ها و محتوای ارائه شده برای دانش آموزان، در تیم های ملی مشخص خواهد شد

علیرضا دبیر و حسین بابویی رؤسای فدراسیون کشتی و ورزش دانش آموزی در مورد فعالیت کانال های کشتی در برنامه ی شاد اظهار نظرهایی داشته اند.

 اثر فیلم ها و محتوای ارائه شده برای دانش آموزان، در تیم های ملی مشخص خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی گفت: کشتی گیران نونهال و نوجوان ما دانش آموز هستند و ارائه اخبار، اطلاعات کشتی و فیلم های آموزشی و لایو های قهرمانان کشتی در برنامه شاد می تواند بسیار برای ما مفید باشد.

وی ادامه داد: هدف ما از این کار این است که هم باعث انگیزه بیشتر در کشتی گیران شویم و هم نسبت به آموزش آن ها اقدام کنیم. قطعا اثرات این کار را در تیم های ملی نوجوانان، جوانان و در آینده در تیم ملی بزرگسالان خواهیم دیم و تا دو سال آینده می توانیم شاهد آغاز این روند باشیم.

رئیس فدراسیون کشتی در پایان از همکاری وزارت آموزش و پرورش با فدراسیون کشتی قدردانی کرد.

حسین بابویی نیز گفت: ما درزمینه آموزش مهارت های کشتی و تکنیک های مربوط به این رشته کار بسیار ارزشمندی را شروع کرده ایم.

وی افزود: زمینه هایی را فراهم کرده ایم که مربیان خوب بتوانند به این رشته بیایند و اجرای تکنیک ها را داشته باشند و مهارت های لازم را به دانش آموزان آموزش بدهند.

بابویی تصریح کرد: فیلم های بسیار خوبی درحال تهیه است و برخی از آنها تهیه شده است. البته در چندین رشته دیگر هم این کار را کرده ایم و الان فرصت خوبی است که در رشته کشتی به جهت اینکه رشته ملی و پرافتخارترین ورزش کشورمان است، بتوانیم قدم مثبتی را برای آن برداریم و امیدوارم دانش آموزان بتوانند از این کلاسهای آموزشی که به صورت فیلم برای آن ها فرستاده می شود نهایت استفاده را داشته باشند.

وی در پاین خاطرنشان کرد: از همکاران خوبم در استان مازنداران و مربیان زحمت کش تشکر می کنم، تاکنون همکاری مشترک و خوبی را با فدراسیون کشتی داشته ایم و اتفاقات مثبت خوبی در حال رقم خوردن است و امیدوارم شما دانش آموزان را در مدارج بالا ببینیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه