English

بیرانوند با آنفالو کردن مدیر تیم پرسپولیس جنجال بپا کرد!

علیرضا بیرانوند بعد از درگیری و تنش با باشگاه و هوادارن پرسپولیس بر سر قرارداد و پول، حالا در واکنشی جدید افشین پیروانی را در اینستاگرام آنفالو کرد.

بیرانوند با آنفالو کردن مدیر تیم پرسپولیس جنجال بپا کرد!

به گزارش خبرگزاری موج، دیروز افشین پیروانی در حاشیه تمرین دوشنبه پرسپولیس در گفتگوی با خبرنگاران ضمن رد رفتارهای علیرضا بیرانوند در فسخ قرارداد با پرسپولیس و سپس مذاکره با استقلال تهران عنوان کرد: «بیرانوند قرارداد سال گذشته‌اش را می‌گیرد. این کار را کرد به پولش برسد. او اشتباه کرد. همین جا هم می گویم او اشتباه کرد. قطعاً خیلی بیشتر تلاش می‌کند تا جبران کند. او نفر اول گلرهای ایران است. اشتباه کرد اما در حال حاضر دنبال جبران است. ما ۱۰ نفر مثل بیرانوند داریم.»

بیرانوند با انتشار استوری در صفحه شخصی اش در جواب مدیر تیم پرسپولیس گفت: «بعضی ها که نمیدونم دنبال چی هستن میگن توی فصل جدید باید خودمو نشون بدم مگه من بازیکن ۱۸ ساله یا جدید پرسپولیس هستم…»

و در ادامه نوشت: «… امروز هم افشین خان که من خیلی دوستش دارم گفت که باید هواداران منو ببخشن. مگه من چیکار کردم جز اینکه برای دریافت پولم دوبار نوتیس دادم…»

انتشار همین استوری باعث تماس‌های مختلفی با بیرانوند شد تا دروازه بان تیم ملی ایران آن را حذف کند اما این کار را نکرد تا بازی مجازی اش بار دیگر با «آنفالو» کردن پیروانی آغاز شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه