English

جوانگرایی در تیم ملی کار ساده ای نیست

سنگربان تیم ملی ایران گفت: در جام ملت‌ها نمایش خوبی داشتیم، بعضی انتقادات درست نیست و من هنوز هم می‌گویم حقمان نبود که بازی قطر را ببازیم.

جوانگرایی در تیم ملی کار ساده ای نیست
به گزارش خبرگزاری موج

، سیدحسین حسینی سنگربان تیم ملی فوتبال ایران در مورد بازی با ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ بیان کرد: بازی سختی را بردیم. بازی روی چمن بدی برگزار شد که کار ما را نسبت به بازی رفت سخت‌تر کرد.

وی در مورد بسته نگه داشتن دروازه اش در این بازی بیان گفت:‌ امسال تلاش زیادی کردم تا در استقلال عملکرد خوبی داشته باشم. باور نمی‌کنید که برای بازی برای تیم ملی لحظه شماری می‌کردم و از اینکه امیر قلعه‌نویی این فرصت را به من داد از او تشکر می‌کنم.

سنگربان تیم ملی ایران در مورد شانس ایرانی برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی اظهار داشت: در جام ملت‌ها نمایش خوبی داشتیم. بعضی انتقادات به نظرم درست نبود و من هنوز هم می‌گویم حقمان نبود که بازی قطر را ببازیم.کمترین حق تیم ملی در آن مسابقات قهرمانی بود و ما تیم خوبی داشتیم و روی یک بدشانسی بازی را باختیم. امیدوارم در جام جهانی همه چیز برای موفقیت تیم ملی فراهم شود.

وی در پایان در خصوص حضور بازیکنان جوان از جمله آرشا شکوری بیان کرد : جوانگرایی به هیچ وجه کار ساده‌ای نیست. بازی در تیم ملی و باشگاه خیلی تفاوت دارد. خیلی از بازیکنان باتجربه که در باشگاه عملکرد خوبی دارند، در تیم ملی نمی‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. امیدوارم حضور بازیکنان جوان اثرگذار باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه