English

شطرنج باز ایرانی بیشترین مدال طلا را در بازی‌های پاراآسیایی کسب کرد

کاروان ایرانی با ۱۳۱ مدال شامل ۴۴ طلا، ۴۶ نقره و ۴۱ برنز در جایگاه دوم بازی های پاراآسیایی هانگژو قرار گرفت. ملیحه صفایی با چهار طلا در شطرنج، سینا ​​دیغمی نژاد سه طلا و یک نقره در شنا و زهرا نعمتی دو طلا در تیروکمان کسب کردند.

شطرنج باز ایرانی بیشترین مدال طلا را در بازی‌های پاراآسیایی کسب کرد

به گزارش خبرگزاری موج، بازی‌های پاراآسیایی هانگژو به پایان رسید و نمایندگان ایران با نام "بچه های ایران" با 131 مدال در جایگاه دوم ایستاد. آنها 44 مدال طلا، 46 نقره و 41 برنز کسب کردند.

ملیحه صفایی با دو طلای تیمی و دو طلای انفرادی بیشترین مدال طلا را برای ایران در شطرنج به دست آورد. سینا دیغمی نژاد ملی پوش شنا سه طلا و یک نقره کسب کرد.

از دیگر ورزشکارانی که به موفقیت دست یافتند می توان به زهرا نعمتی در تیروکمان (دو طلا یک انفرادی و یک مختلط)، مهرداد مرادی در دو و میدانی (دو طلا)، علیرضا زارع در دو و میدانی (دو طلا)، محمدرضا عرب عامری در تیروکمان (دو طلا - دو طلا) اشاره کرد. و یک مختلط)، غلامرضا رحیمی در تیراندازی با کمان (دو طلا - یک انفرادی و یک تیمی)، لیلا زارع در شطرنج (دو طلا تیمی و یک برنز)، سمیرا آقایی در شطرنج (دو طلا تیمی)، حبیبی پرستوها در دو و میدانی (یک طلا). و یک نقره)، مهدی اولاد در دو و میدانی (یک طلا و یک نقره)، رشید مسجدی در دو و میدانی (یک طلا و یک برنز) و الهام صالحی در دو و میدانی (یک طلا و یک برنز).

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه