English

سرمربی استقلال:

یحیی گل محمدی در حد من نیست که صحبتی داشته باشد!/معلوم است چه کسانی احمق هستند

جواد نکونام، سرمربی استقلال پس از تساوی 2 بر 2 مقابل شمس آذر در نشست خبری با بیان اینکه تیمش 3 موقعیت خوب و راحت را از دست داد، اما از غیرت بازیکنان تمجید کرد و گفت: معلوم است چه کسانی احمق هستند. در فوتبال ایران وقتی صحبت از دست کم گرفتن حریف می شود.

یحیی گل محمدی در حد من نیست که صحبتی داشته باشد!/معلوم است چه کسانی احمق هستند

به گزارش خبرگزاری موج، نشست خبری جواد نکونام سرمربی استقلال پس از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل شمس آذر برگزار شد. او بابت فرصت های از دست رفته که می توانست تیمش را در این مسابقه پیروز شود ابراز تاسف کرد.

او گفت: ما خوب شروع کردیم و گل زدیم، اما بعد از آن موقعیت های خوب زیادی را از دست دادیم، در ضربات ایستگاهی موقعیت هایی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و نتوانستیم اختلاف را افزایش دهیم.

او همچنین سه موقعیت بسیار خوب و راحت از دست رفته را برجسته کرد. وی افزود: در ضربات آخر بی دقت بودیم، زمانی که بازی مساوی بود یا جلو بودیم می توانستیم از ضد حملات استفاده کنیم اما هیچ اتفاقی نیفتاد.

نکونام از زحمات و غیرت بازیکنانش تمجید کرد. "روزبه چشمی این هفته اصلا با ما تمرین نکرد اما چون به او نیاز داشتیم بازی کرد. مهدی پور در بازی قبل مصدوم بود اما با توجه به نیاز تیم تا جایی که می توانست بازی کرد. رضاوند 2 روز ضربه خورد. قبل در تمرین، واقعا از بازیکنان تشکر می کنم، آنها واقعا غیرت دارند و سخت بازی کردند."

سرمربی استقلال درباره اهمیت احترام به حریفان نیز صحبت کرد. او گفت: «من هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیرم. این را همیشه در تمرینات و مسابقات به بازیکنان می گویم، وقتی پارسال با فولاد پرسپولیس را بردیم و به من بی احترامی کردند، اشتباه کردم و جواب دوستانم را ندادم، همین الان باعث بی احترامی آنها شد.

نکونام تصریح داشت: کارنامه من در این فوتبال مشخص هست. اگر گل محمدی با من بوده، مطمئن باشید که اصلا در حد من نیست که درباره من صحبت کند. فوتبال فقط جام و قهرمانی نیست. خیلی چیز‌های دیگر هست. پارسال با فولاد وقتی بردیم احترام نگه داشتم. حتی وقتی با هم تلفنی صحبت کردیم محترمانه گلایه کردیم، ولی بی احترامی به کسی نکردم.

اگر منظورش من بودم، جوابم را دادم. آدم‌های بیخودی در این فوتبال زیاد هستند. یکی از آن‌ها هم خودش است!

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه