English

مهدی طارمی در ژانویه به خط حمله منچستریونایتد می‌پیوندد؟

مهدی طارمی از پورتو به‌عنوان یک هدف جدی در نقل و انتقالات منچستریونایتد در ژانویه ظاهر شده است و شیاطین سرخ به‌دنبال اضافه کردن یک مهاجم دیگر به تیم خود هستند تا از خرید تابستانی خود یعنی راسموس هویلوند حمایت کنند.

مهدی طارمی در ژانویه به خط حمله منچستریونایتد می‌پیوندد؟

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو از تابستان مورد توجه اینتر ایتالیا قرار گرفته، اما چند مشتری جدی دیگر هم دارد. گفته می‌شود منچستریونایتد در ماه ژانویه به‌دنبال یک مهاجم دیگر برای حمایت از راسموس هویلوند است که از زمان پیوستن به شیاطین سرخ در تابستان هنوز در لیگ برتر گلزنی نکرده است. با مصدومیت آنتونی مارسیال، یونایتد به‌دنبال یک مهاجم دیگر برای کمک به این بازیکن جوان است.

دیلی‌میل گزارش داد که ایوان تونی از برنتفورد، مهدی طارمی از پورتو و ویکتور عثیمان از ناپولی همگی در لیست خریدهای احتمالی یونایتد هستند. قرارداد طارمی تابستان آینده به پایان می‌رسد و او می‌تواند برای یونایتد مناسب باشد، زیرا ممکن است با پورتو وارد مذاکره شود، زیرا این بازیکن ایرانی قصد تمدید قرارداد خود را ندارد و ممکن است در زمستان امسال از این تیم جدا شود.

تونی به‌شدت با جدایی از برنتفورد در ژانویه مرتبط بوده است و بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتر علاقه خود را به این مهاجم ابراز کرده‌اند. عثیمان نیز پس از فصل فوق‌العاده‌اش که در آن بهترین گلزن سری آ شد، بسیار موردتوجه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه