English

ملی پوشان اسنوکر ایران به مرحله حذفی قهرمانی جهان صعود کرد

امیر سرخوش و علی قره گوزلو دو نماینده اسنوکر ایران در مسابقات ٦ توپ قهرمانی جهان به مرحله حذفی این رقابت‌ها راه پیدا کردند.

ملی پوشان اسنوکر ایران به مرحله حذفی قهرمانی جهان صعود کرد
به گزارش خبرگزاری موج

دیدارهای مرحله گروهی اسنوکر ۶ توپ قهرمانی جهان امروز به پایان رسید و هر دو نماینده اسنوکر کشورمان موفق شدند با سرگروهی، راهی مرحله حذفی مسابقات شوند.

علی قره‌گوزلو در مرحله گروهی در بازی نخست محمدالبینالی از کشور میزبان را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد و در ادامه نیز موفق شد تا حریف سرشناش قبرسی خود مایکل جورجیا را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهد تا ضمن صعود به مرحله بعدی در سید نخست مسابقات جهانی قرار گیرد.

امیر سرخوش نیز در در مرحله گروهی احمد جبهان یمنی و موهنا العبیدلی را با نتیجه مشابه ۴ بر یک شکست داد و عبدالرحمن سیف اماراتی را نیز ۴ بر صفر برد تا به‌عنوان سر گروه به دور بعدی مسابقات اسنوکر ۶ توپ قهرمانی جهان راه پیدا کند.

مرحله حذفی این رقابت‌ها صبح فردا سه‌شنبه ۲۳ آبان‌ماه آغاز می‌شود و امیر سرخوش از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران به مصاف برنده دیدار احمد سیف از قطر و علی حسین از عراق می‌رود و علی قره‌گوزلو در همان ساعت با برنده دیدار علی عبیدلی و بشار عبدالماجد از کشور میزبان به رقابت می‌پردازد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه