English

رامین رضاییان:

نیمه دوم برای ازبک ها بود/ ازبکستان به خوبی از بد بودن ریتم تیم ما استفاده کرد

رامین رضائیان، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران ابراز داشت: ازبکستان به خوبی از بد بودن ریتم تیم ما استفاده کرد و در نیمه دوم گلزنی کرد. نیمه اول برای ما بود و نیمه دوم هم برای ازبک ها بود. فکر می‌کنم نتیجه عادلانه بود.

نیمه دوم برای ازبک ها بود/ ازبکستان به خوبی از بد بودن ریتم تیم ما استفاده کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، رامین رضائیان در نشست خبری پس از تساوی دو - دو تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان گفت: بازی خیلی خوبی بود. جا دارد به دو تیم تبریک بگویم. برای نیمه اول به ایران تبریک می گویم که بازی خوبی انجام داد و کامل در اختیارمان بود.

او که گل اول این دیدار را برای ایران به ثمر رساند در خصوص تفاوت دو تیم در دو نیمه بازی تصریح کرد: افسوس در نیمه دوم هماهنگی نداشتیم و گل خوردیم. وقتی در یک استادیوم این همه هوادار می‌آید تیم حریف را تحت تأثیر قرار می‌دهد و چنین شرایطی را رقم می‌زند.

رضائیان ادامه داد: مثل این است که در استادیوم آزادی ۷۰ - ۸۰ هزار نفر تماشاگر بیاید. ازبکستان به خوبی از بد بودن ریتم تیم ما استفاده کرد و در نیمه دوم گلزنی کرد. نیمه اول برای ما بود و نیمه دوم هم برای ازبک ها بود. فکر می‌کنم نتیجه عادلانه بود.

رامین رضائیان در خصوص اینکه علت عصبانیت شما و مجموعه بازیکنان تیم ملی در این بازی چه دلیلی داشته افزود: فوتبالیست‌های ایرانی وقتی بازی می‌کنند با غیرت بازی می‌کنند. من اگر عصبانی شدم حتما بازیکن حریف هم کاری کرده است که من از شرایط روحی و روانی دور شدم. در کل فوتبال است و این اتفاقات جزئی از فوتبال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه