English

رونالدو برای بازی مقابل پرسپولیس مصدوم نیست

ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان می تواند تیم خود را در دیدار برابر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

رونالدو برای بازی مقابل پرسپولیس مصدوم نیست
به گزارش خبرگزاری موج

​، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ دوشنبه شب و از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه مرسول پارک رو در روی هم قرار می‌گیرند.

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر که در آخرین بازی تیمش مقابل تیم «اخدود» دچار مصدومیت شده بود با انجام آزمایشات پزشکی مشخص شد مشکلی برای همراهی تیم خود در دیدار برابر پرسپولیس نخواهد داشت.

همچنین «اوتاویو مونتیرو» وینگر پرتغالی النصر هم که با مصدومیت مواجه شده بود، مشکل خاصی ندارد و در صورت صلاحدید «لوئیس کاسترو» می‌تواند تیم خود را در این دیدار همراهی کند. پیش از این، «ایمیرک لاپورت» بازیکن فرانسوی النصر هم در تمرینات گروهی این تیم حضور یافته بود تا نشان دهد تیم عربستانی با تمام قوا آماده رویارویی با پرسپولیس است.

در جدول گروه E تیم النصر با ۱۲ و پرسپولیس با ۷ امتیاز در مکان‌های اول و دوم قرار گرفته اند. النصری ها برای مسجل شدن صدرنشینی خود در این گروه از دو بازی آینده تنها یک امتیاز لازم دارند و پرسپولیس با توجه به قانون جدید لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ برای قرار گرفتن در جمع برترین تیم‌های دوم مرحله‌های گروهی نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه