English

شهاب زاهدی:

بی‌صبرانه منتظر یار دوازدهم مان در آزادی هستیم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه نتایج تیمش در آسیا قابل احترام است، مهم گلزنی من نیست بلکه تلاش تیمی و نتیجه گرفتن اهمیت دارد.

بی‌صبرانه منتظر یار دوازدهم مان در آزادی هستیم
به گزارش خبرگزاری موج

​، شهاب زاهدی با حضور در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و الدحیل قطر در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای تمام مردم سرزمینم آرزوی سلامتی دارم. تمرینات ما با الدحیل تقریباً دو روز بعد از بازی برگشت با النصر شروع شد. تمرینات خیلی خوبی داشتیم و با تدابیر سرمربی و کادرفنی و همچنین جلسات فنی که داشتیم، الدحیل را خیلی خوب آنالیز کردیم. خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم.

مهاجم سرخپوشان ادامه داد: از یکشنبه شب هم در اردو بودیم که شرایط خوبی داشت. همه بازیکنان در آرامش خوبی به سر می‌برند. همگی آماده هستیم تا یک بازی خوب را در کنار هواداران ببینیم. ایمان دارم فردا هواداران با حضور پررنگی که خواهند داشت خیلی به ما کمک می‌کنند. آنها قطعاً یار دوازدهم ما هستند.

مهاجم پرسپولیس درباره فشار گلزنی روی دوش او و عدم گلزنی اش در لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری تصریح کرد: برای مهاجم گلزنی خیلی اهمیت دارد اما از همه چیز مهم‌تر برای ما، نتیجه گیری در کار تیمی است. با توجه به اینکه در گروه مرگ هستیم، عملکرد و نتایج ما خیلی قابل احترام است. تا الان جایگاه خیلی خوبی کسب کردیم. بیشترین تلاش را می‌کنیم تا نتایج در حد نام پرسپولیس باشد. در تیم ما مهم نیست زننده گل چه کسی باشد. همه برای برنده شدن تیم تلاش می‌کنند و به نظرم این مهم‌ترین است.

زاهدی در پایان در خصوص تأثیر نحوه تشویق تماشاگران گفت: فوتبال غیر قابل پیش بینی است. بعضی اوقات بازی را در اختیار دارید اما اتفاق دیگری رخ می‌دهد. من مطمئنم در بازی با الدحیل حمایت کامل خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه