English

پرسپولیس امشب با غیرت فقط می‌تواند صعود کند!

تیم فوتبال پرسپولیس امشب در یک بازی حساس که وحید امیری، امیدعالیشاه، یاسین سلمانی و پورعلی‌گنجی را ندارد و در 5 بازی اخیر بردی نداشته و همچنین مهاجمی بصورت کامل ندارد فقط باید با غیرت ایرانی در جلوی الدحیل قطری بازی کند.

پرسپولیس امشب با غیرت فقط می‌تواند صعود کند!
به گزارش خبرگزاری موج

، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹:۳۰ امروز سه شنبه از هفته ششم گروه E لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم الدحیل قطر می رود تا تکلیف صعودش به مرحله بعد را مشخص کند.

سرخپوشان پایتخت در حالی خود را برای این دیدار آماده کردند که برای صعود بی چون و چرا از گروه خود نیاز به بردن الدحیل دارند. شاگردان یحیی گل محمدی با جمع آوری هشت امتیاز از پنج دیدار قبلی خود رتبه دوم جدول را در اختیار دارند.

یحیی گل محمدی با آگاهی کامل از اتفاقات فوتبالی در نشست خبری قبل از این دیدار عنوان کرد هیچ چیزی جز پیروزی از دیدار سی اُم این تیم مقابل نماینده قطر نمی‌خواهد.

سرخ‌ها فارغ از نتیجه بازی‌های دیگر با بردن الدحیل جشن صعود در ورزشگاه می‌گیرند که احتمالاً یکدست سرخ خواهد بود.

سرخپوشان اگر به تساوی مقابل الدحیل برسند، ۹ امتیازی خواهند شد و در دو صورت به مرحله یک‌هشتم نهایی آسیا می‌رسند.

ابتدا تساوی پاختاکور مقابل الفیحا عربستان در گروه A خواهد بود. در این صورت ازبک‌ها هشت امتیازی می‌شوند و امتیاز کمتری نسبت به پرسپولیس خواهند داشت و حالت دوم، برتری الفیحا عربستان مقابل پاختاکور با تفاضل گل مثبت یک گل و اگر این اتفاق رخ بدهد، الفیحا ۹ امتیاز با تفاضل گلِ صفر خواهد داشت و پرسپولیس هم با تساوی برابر الدحیل ۹ امتیازی می‌شود و تفاضل گل مثبت یک دارد و شرایط بهتری نسبت به الفیحا و السد، تیم‌های دوم در گروه A و B پیدا می‌کند.

اگر الفیحا با دو گل یا بیشتر از سد پاختاکور عبور کند و پرسپولیس متوقف شود، در این صورت سرخپوشان همراه با السد قطر حذف خواهند شد.

یحیی گل محمدی برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش نه تنها مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری و یاسین سلمانی را در اختیار ندارد بلکه مصدومیت دوباره امید عالیشاه باعث خروج او از لیست بازیکنان شد تا جایگاه خود را در ترکیب اصلی هم از دست بدهد.

الدحیل نیز ستاره خود فلیپ کوتینیو را به دلیل مصدومیت و سمدو را به خاطر محرومیت در اختیار ندارد اما قطعا بازیکنانی همچون مایکل اولونگا می‌توانند دفاع پرسپولیس را آزار دهند.

حالا سرخ‌ها فارغ از هر اتفاق حاشیه‌ای باید الدحیل را شکست دهند تا نه تنها جشن صعود بگیرند بلکه جریمه ۱۰ درصدی قراردادهای فصل جاری خود را نیز پاک کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه