English

رئیس فدراسیون کشتی:

مسابقات قهرمانی کشور جایگاه انتخاب ۸۰ درصد ملی‌پوشان کشتی آزاد است

بنا بر تاکید رئیس فدراسیون کشتی، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست فرآیند انتخابی تیم ملی کشتی از اهمیت زیادی برخوردار است و حدود ۸۰ درصد ملی‌پوشان از همین مسابقات انتخاب می‌شوند.

مسابقات قهرمانی کشور جایگاه انتخاب ۸۰ درصد ملی‌پوشان کشتی آزاد است
به گزارش خبرگزاری موج

​، علیرضا دبیر روز جمعه در حاشیه برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در ساری اظهار کرد: امسال میزبانی این مسابقات مهم به مازندران واگذار شد و خوشبختانه شاهد برگزاری باکیفیت مسابقات در این استان هستیم و استقبال خوبی نیز از سوی کشتی‌گیران سراسر کشور و کشتی‌دوستان مازندران رقم خورده است.

وی افزود: این مسابقات اهمیت زیادی برای کشتی کشور دارد و حدود ۸۰ درصد کشتی‌گیران عضو تیم ملی در همین مسابقات انتخاب می‌شوند.

رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: امیدواریم در روز سوم مسابقات نیز شاهد کشتی‌های باکیفیت و خوب از کشتی‌گیران حاضر در مسابقات باشیم.

دبیر تصریح کرد: کمیته فنی مسابقات و مربیان تیم ملی با حساسیت و دقت بالا مسابقات را رصد کرده‌اند و برخی استعدادهای جوان کشتی نیز توانستند در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشند.

رئیس فدراسیون کشتی پیش‌تر اعلام کرده بود کشتی‌گیرانی که بدون عذر موجه مورد تایید فدراسیون، در این مسابقات حضور نیابند از همه مراحل چرخه انتخابی تیم ملی حذف می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه