English

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران:

تمام بازی‌های جام برایمان حکم فینال را دارد و فقط به برد فکر می‌کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدواریم بتوانیم با بازی‌ها و نتایج خوب آنچه لیاقت کشور عزیز و مردم ایران است را به دست بیاوریم.

تمام بازی‌های جام برایمان حکم فینال را دارد و فقط به برد فکر می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری موج

،  امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم ایران و فلسطین در دور گروهی جام ملت‌های آسیا ، اظهار داشت: قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کنم یکی دو مطلب را باید بگویم. اولا خیلی خوشحالم این بازی‌ها در قطر است چون 40 سال پیش در این کشور و در باشگاه السد بازی می‌کردم. خاطرات خیلی خوبی از این باشگاه و کشور قطر دارم.

 

فلسطین ساختار دفاعی خیلی قوی دارد

وی افزود: مطمئن هستم این تورنمنت بهترین جام ملت‌ها خواهد بود چون کشور قطر از جام جهانی گذشته تجربه خوبی به دست آورده است. در این تورنمنت‌ها بازی اول خیلی مهم است. با یک تیم بسیار سختکوش و دارای ساختار دفاعی بسیار خوب، بازی داریم. دوندگی بالایی دارند. نتایجی که تیم فلسطین در 3-2 بازی گذشته به دست آورده نشان می‌دهد در ساختار دفاعی خیلی قوی هستند.

 

هر بازی برای ما حکم فینال را دارد

سرمربی تیم ملی ایران گفت: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. با همه قدرت می‌خواهیم وارد این مسابقات شویم. تیم ما از نظر روحی و فنی به زعم من در این مدتی که مسئولیت آن را بر عهده گرفته‌ام، بهترین شرایط را دارد. امیدواریم بتوانیم با بازی‌ها و نتایج خوب آنچه لیاقت کشور عزیز و مردم ایران است را به دست بیاوریم.

قلعه نویی درخصوص اتحاد تیم ملی، عنوان کرد: فوتبالیست‌ها در قبال مردم و کشورشان مسئولیت دارند. این مسئولیت باعث می‌شود در زمین تلاش بیشتری کنند تا دل مردم‌شان شاد شود. از روزی که مسئولیت تیم را برعهده گرفتم نکته مهم، بیشترین تمرکز و هدفمان این بود که تیم ملی را چه داخل زمین و چه بیرون از آن، یکپارچه کنیم.

 

بازیکنان تمام فکر و ذکرشان کسب بهترین عملکرد است

وی افزود: البته در گذشته هم بوده و مربیان قبلی هم زحمات زیادی کشیدند. این کار مهم را به وسیله خود بازیکنان انجام دادیم. خوشبختانه به این مهم رسیدیم که بازیکنان همه مسائل را کنار بگذارند. تمام فکر و ذکرشان این باشد که بهترین عملکرد را در زمین داشته باشند. در 6-7 ماه گذشته این را نشان دادند. با تمام مشکلات و دغدغه‌‌هایی که بوده، بهترین عملکردشان را نشان دادند. مطمئنم از فردا عملکرد بسیار بالاتری خواهیم داشت. در این چند اردو، از نظر روحی و روانی خیلی بالاتر قرار گرفتند.

 

تیم خیلی منسجمی داریم

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه سال 2007 در جام ملت‌ها سرمربی تیم ملی بوده و انصاری فرد هم سال 2011 این تورنمنت را تجربه کرده و حالا چقدر تفاوتی را شاهد است، گفت: فوتبال آسیا خیلی پیشرفت کرده و با سال 2007 اصلا قابل مقایسه نیست. در جام جهانی گذشته 3 تیم آسیایی به مرحله بعد رفتند. تیم‌ها از نظر فنی و زیرساختی نسبت به قبل خیلی پیشرفت کرده‌اند ولی کشور ما هم از نظر نیروی انسانی بسیار قوی است. لژیونرهای خیلی خوب و بازیکنان خوبی هم در لیگ داریم. امیدوارم نماینده شایسته‌ای باشیم. تیم خیلی منسجمی داریم. بچه‌ها واقعا چه داخل و چه بیرون از زمین تیمی خیلی خوب و قوی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه