English

سرمربی سپاهان:

همیشه مردان بزرگ می‌دانند در شرایط سخت از این شرایط بیرون بیایند

سرمربی سپاهان درباره شعار هواداران علیه او تصریح کرد: من لحظاتی داشتم که ۹۰ دقیقه هواداران هم من و هم بازیکنان را تشویق می‌کردند و این فوتبال است اما همیشه مردان بزرگ می‌دانند در شرایط سخت از این شرایط بیرون بیایند.

همیشه مردان بزرگ می‌دانند در شرایط سخت از این شرایط بیرون بیایند
به گزارش خبرگزاری موج

، ژوزه مورایس پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نساجی در هفته بیست‌و سوم لیگ برتر اظهار کرد: در شرایط طبیعی بازی نزدیک بود و ساده نبود. ما موقعیت ایجاد کردیم اما نتوانستیم گل بزنیم. تلاش بازیکنانم با اتفاقاتی که افتاد، خوب بود. با این شرایط کسب نتیجه ساده نبود و بازی مساوی شد. باید برای بازی‌های بعدی رو به جلو حرکت کنیم و به نتیجه بهتری برسیم.

او درباره شعار هواداران علیه او گفت: من لحظاتی داشتم که ۹۰ دقیقه هواداران هم من و هم بازیکنان را تشویق می‌کردند و این فوتبال است. این دفعه اول است که چنین شرایطی پیدا کردیم اما به دنبال راه حل هستیم تا از این چالش بیرون بیاییم. نه برای بازیکنان، نه برای هواداران و نه برای باشگاه این اتفاقات ساده نیست اما همیشه مردان بزرگ می‌دانند در شرایط سخت از این شرایط بیرون بیایند.

سرمربی سپاهان اصفهان در پایان اضافه کرد: چیزهایی وجود دارد که خودتان می‌دانید و نمی‌شود تکرار کرد اما باید رو به جلو حرکت کنیم و اشتباهات را برطرف کنیم تا ببینیم چه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه