English

سورپرایز ال‌کلاسیکوی امشب از آن بارسلونا است

مدافع نوجوان بارسا که تنها ۱۷ سال دارد در حالی امشب در خط دفاعی این تیم برابر رئال مادرید به میدان می‌رود که سرمربی آبی‌اناری‌ها از او انتظار مهار مثلث تهاجمی مرگبار رئال را دارد.

سورپرایز ال‌کلاسیکوی امشب از آن بارسلونا است
به گزارش خبرگزاری موج

، رئال مادرید و بارسلونا امشب در حساس‌ترین دیدار هفته سی‌ودوم لالیگا به مصاف هم می‌روند؛ تیم‌هایی که با ۷۸ و ۷۰ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند تا ال‌کلاسیکوی ۲۱ آوریل در اوج حساسیت برگزار شود.

روزنامه مارکای اسپانیا درباره این بازی نوشت: امشب، شب ویژه‌ای برای ستاره نوجوان بارساست. برای پائو کوبارسی، جدیدترین استعداد لاماسیا که توجه ژاوی را به خود جلب کرده است.

این بازیکن ۱۷ ساله یانویه سال جاری اولین بازی خود را با تیم ژاوی هرناندز در بازی جام حذفی مقابل یونیونیستاس انجام داد و پس از یک نمایش خیره‌کننده تبدیل به یکی از بازیکنان ثابت آبی‌اناری‎‌ها شد و امشب در اولین ال‌کلاسیکوی دوران فوتبالش به میدان خواهد رفت.

البته این اولین بازی کوبارسی در سانتیاگو برنابئو نیست. او در بازی دوستانه ماه گذشته برابر برزیل که در ورزشگاه مادرید برگزار شد، ۹ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد. بازی امشب همچنین اول بازی مدافع نوجوان بارسا مقابل رئال مادرید هم نیست؛ او سال ۲۰۱۶، زمانی که تنها ۹ سال داشت، با پیراهن خیرونا برابر رئال بازی کرد.

ژاوی که در بازی‌های اخیر از کوبارسی به عنوان بازیکن ثابت استفاده کرده است، انتظار دارد تا این بازیکن نوجوان، خط حمله ترسناک مادرید را که از بلینگام، وینیسیوس و رودریگو تشکیل شده است، متوقف کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه