English

ملوان بندر انزلی با شکست دادن سایپا صعود کرد

تیم ملوان بندرانزلی در وقت های اضافه توانست برابر سایپا به برتری برسد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

ملوان بندر انزلی با شکست دادن سایپا صعود کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، تیمهای فوتبال ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی کشور، غروب جمعه در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم ملوان با نتیجه ۲ بر یک حریفش را شکست داد.

در نیمه نخست این دیدار، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برتری محسوسی نسبت به حریفش داشت و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آورد اما در نهایت نتوانست از این فرصتها بهره ببرد و این نیمه بدون رد و بدل شدن گلی، با نتیجه مساوی خاتمه یافت.

در نیمه دوم نیز ملوانان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۶۶ صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این ضربه را، محمد عمری به گل تبدیل کرد اما در دقیقه ۶۸ محمدحسین خسروی بازیکن سایپا با یک ضربه سر دقیق، گل مساوی این بازی را به ثمر رساند.

پس از به ثمر رسیدن گل مساوی، تیم ملوان حملات زیادی را انجام داد تا به گل برتری برسد اما در نهایت این بازی در پایان ۹۰ دقیقه، با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت تا برای تعیین تیم برنده کار به وقتهای اضافه کشیده شود.

در ۲ وقت اضافه ۱۵ دقیقه اضافه ملوان برتر از سایپا ظاهر شد و حسین صادقی بازیکن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که در نیمه دوم وارد زمین بازی شده بود، در دقیقه ۱۱۸ گل دوم و برتری ملوان را به ثمر رساند تا در نهایت ملوانان با نتیجه ۲ بر یک برابر سایپا به برتری دست یابند.

قضاوت این دیدار را ، مهرداد خسروی با کمکهای هیوا بهمنی و هیمن نوربخش برعهده داشتند، ضمن اینکه شهاب محمدی به عنوان داور چهارم و شاهین حاج بابایی به عنوان ناظر گروه داوری در بازی تیمهای ملوان و سایپا حضور داشتند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این بازی با ترکیب افشار صداقت، میلاد باقری، آرمان اکوان، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقری، محمدرضا بردبار، محمد عمری، محمدرضا سلیمانی و مهران احمدی مقابل سایپا قرار گرفت.

تیم فوتبال سایپا نیز با ترکیب نیما علیپور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی، سید محمدطاها طباطبایی، رامین آقالو، احسان هادیان، مهیار زحمتکش، محمود شفیعی، احسان جودکی، امیرحسین نعمتی و علیرضا ملکی رو در روی ملوان قرار گرفت.

در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی کشور تیم ملوان برابر شهرراز شیراز و تیم فوتبال سایپا مقابل تیم پارس جنوبی جم به برتری رسیده و به مرحله یک‌هشتم نهایی این مسابقات راه یافتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه