English

حاجی‌موسایی و یزدانی در آسیا طلا گرفتند

نمایندگان اوزان ۵۸- و ۸۷- کیلوگرم تکواندوی ایران با شکست رقبای خود به مدال طلای آسیا دست یافتند.

حاجی‌موسایی و یزدانی در آسیا طلا گرفتند
به گزارش خبرگزاری موج

، در ادامه رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در ویتنام، ابوالفضل زندی نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم ایران در دور نخست مقابل پوتی از مالزی با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید. وی سپس تامیرلان از قزاقستان را در ۲ راند از پیش رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد اما در این مرحله برابر مهدی حاجی موسایی دیگر نماینده ایران در این وزن شکست خورد و به مدال برنز رسید.

مهدی حاجی موسایی دیگر نماینده ایران در این وزن پس از استراحت در دور نخست، حریف خود از عربستان سعودی را در ۲ راند شکست داد، وی سپس مقابل نماینده فیلیپین ۲ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. حاجی موسایی در مرحله نیمه نهایی مقابل ابوالفضل زندی دیگر نماینده ایران در این وزن به برتری رسید و راهی فینال شد. حاجی موسایی در فینال مقابل پارک از کره جنوبی ۲ بر یک به برتری رسید و به مدال طلای آسیا رسید.

در وزن ۷۴- کیلوگرم، امیرسینا بختیاری در دور نخست احمد المولد از عربستان را در ۲ راند شکست داد اما در دومین مبارزه مقابل نجم الدین از ازبکستان ۲ بر یک شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

محمدحسین یزدانی در وزن ۸۷- کیلوگرم، ابتدا در ۲ راند کابلان از قزاقستان را برد، سپس مقابل کانگ سانگ هیون دارنده مدال طلای جهان ۲۰۲۳ از کره جنوبی در ۲ راند و با نتایح ۵ بر ۳ و ۱۰ بر ۶ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نیز برابر نماینده اردن صاحب برتری شد و به فینال رسید.

مهران برخورداری دیگر نماینده ایران در این وزن که در المپیک پاریس نیز به میدان می رود، در دور نخست مقابل لیانگ چن از چین تایپه در ۲ راند و با نتایج ۷ بر صفر و ۷ بر ۴ به برتری رسید. وی سپس رافالوویچ از ازبکستان را ۲ بر یک از پیش رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد. برخورداری در این مرحله نیز منگ از چین را ۲ بر صفر شکست داد تا حریف یزدانی در دیدار فینال شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه