English

در برنامه تلویزیونی بررسی شد؛

​استقلال تهران بیش از پرسپولیس از اشتباهات داوری در لیگ سود برده است

در برنامه ورزشی فوتبال برتر اشتباهات داوری در لیگ برتر امسال بررسی و مشخص شد که پرسپولیس بیش از استقلال از این اشتباهات متضرر شده است.

​استقلال تهران بیش از پرسپولیس از اشتباهات داوری در لیگ سود برده است
به گزارش خبرگزاری موج

، برنامه فوتبال برتر یک شب پرحاشیه را پشت سر گذاشت و مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مهمان این برنامه بودند و درگیری لفظی شدیدی با یکدیگر پیدا کردند.

بیشترین بحث سمیعی سرپرست مدیرعاملی استقلال بر سر داوری‌های لیگ برتر بود و او نیز همچنین سرمربی و بازیکنان استقلال مدعی شد که پرسپولیس با کمک اشتباهات داوری قهرمان لیگ شده است. بحث استقلالی‌ها بر سر گل آفساید پرسپولیس به مس رفسنجان که منجر به قهرمانی این تیم شد بود که مدیرعامل پرسپولیس هم با اشاره به نظر کارشناسان داوری که مدعی شدند حامد لک دروازه بان مس رفسنجان باید در اواسط نیمه دوم از زمین بازی اخراج می‌شد، معتقد بود که این تیم در این مسابقه از داوری سود نبرده است.

سود و زیان پرسپولیس و استقلال

در پایان برنامه سود و زیان دو تیم پرسپولیس و استقلال از اشتباهات داوری در لیگ بیست و دوم از هفته نخست تا آخر بررسی شد و مشخص شد برخلاف ادعای استقلالی ها، این تیم آبی پوش پایتخت بود که از اشتباهات داوری بیش از پرسپولیس سود برده است.

 پرسپولیس ۱۱ مرتبه از اشتباهات داوری از ابتدای فصل سود برده و ۹ بار هم متضرر شده، اما تیم استقلال ۱۲ بار از اشتباهات داوری سود برده و فقط ۷ بار این اشتباهات به ضرر استقلال بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه