English

وزیر ورزش و جوانان:

نزدیک به ۲ هزار پروژه ورزشی در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون هزار و ۹۲۶ پروژه ورزشی در کشور افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

نزدیک به ۲ هزار پروژه ورزشی در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری موج

، کیومرث هاشمی در حاشیه بهره‌برداری از استخر و سالن چند منظوره حجاب سنندج اظهار کرد: یکی ازسیاست های دولت اتمام پروژه‌های نیمه تمام است و از بر این اساس از ابتدای فعالیت دولت هزار و ۹۲۶ پروژه به مرحله اقتتاح و بهره برداری رسیده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی افزود: بر اساس آنچه شورای عالی ورزش مصوب کرده است اتمام پروژه‌های نیمه تمام از اولویت‌های وزارت ورزش است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه به مجموعه استخر حجاب سنندج اشاره کرد و گفت: این استخر به صورت بسیار شکیل و برای استفاده بانوان استان احداث شده است که امیدواریم بانوان از این ظرفیت، نهایت استفاده را ببرند.

وی یادآور شد: یکی از اهداف سفر ما به استان افتتاح این پروژه و همچنین بازدید از مجموعه ۶ هزار نفری گولان است که امیدواریم بتوانیم پروژه گولان را تامین اعتبار کرده و این دغدغه مردم ورزش دوست استان برطرف شود.

استخر سرپوشیده و سالن ورزشی چند منظوره حجاب سنندج که مراحل ساخت و بازسازی و تجهیز کامل آن از طریق قانون ماده ۲۷ (واگذاری تکمیل و احداث پروژه های دولتی به بخش خصوصی) سال ۱۳۹۹ به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار شد در این سفر به بهره برداری رسید.

ارزش روز این استخر مجهز که دارای امکاناتی مانند استخر استاندارد، جکوزی، حوضچه آب سرد و گرم، استخر کودکان، حمام ترکی، سونای بخار و خشک، سُرسُره و تجهیزات جانبی است در حدود ۱۵۰ میلیارد تومان برآورد شده که به همت بخش خصوصی و سرمایه گذار این بخش تکمیل، بازسازی و تجهیز کامل شده است.

همچنین سالن چند منظوره این مجموعه با مساحت ۷۰۰ مترمربع به طور کامل بازسازی و برای جوانان و ورزشکاران کردستانی بهره برداری شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه