English

مرتضی پورعلی‌گنجی:

رزومه خوان کارلوس گاریدو را دیده‌ام

مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع پرسپولیس تصریح کرد: رزومه خوان کارلوس گاریدو را دیده‌ام و امیدوارم با شرایط ایران وفق پیدا کند.

رزومه خوان کارلوس گاریدو را دیده‌ام
به گزارش خبرگزاری موج

​، مرتضی پورعلی‌گنجی بعد از تمدید قراردادش با پرسپولیس ، اظهار داشت: صحبت‌های مطرح شد و مشکلی نداشتیم. خوشحال هستم که یک فصل دیگر در خدمت پرسپولیس هستم. امیدوارم فصل جدید هم قهرمان شویم.

وی در واکنش به جدایی بازیکنان پرسپولیس، عنوان کرد: من هم به عنوان یک هوادار نگران پرسپولیس هستم و احساس کردم با تمدید قرارداد خود، می‌توانم مقداری از نگرانی هواداران را کم کنم.

مدافع پرسپولیس در خصوص انتخاب خوان کارلوس گاریدو به عنوان سرمربی این تیم، گفت: رزومه این مربی را دیده‌ام و امیدوارم با شرایط ایران وفق پیدا کند. باید در کنار هم کار کنیم و مطمئن هستم با بازیکنان خوبی که داریم و مربی که در اختیار گرفتیم، نتایج مناسبی می‌گیریم.

پورعلی‌گنجی در واکنش به شرایط خودش، اظهار داشت: دلتنگ بازی هستم و در این ۸ ماه یک لحظه استراحت نکردم تا با انرژی هواداران با سلامت کامل برگردم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در واکنش به تمدید قرارداد سه بازیکن پرسپولیس عنوان کرد: من به آنها و رضا درویش گفتم با هم همکاری کنند. پرسپولیس در ۱۰ سال اخیر لایق‌ترین و بهترین تیم بوده است. شما برای قهرمانی یک انگیزه می‌خواهید و برای تکرار قهرمانی، انگیزه قطعا کم می‌شود اما در این ۱۰ سال ۷ جام در لیگ گرفته‌ایم. بازیکنان لایق حمایت از سوی مدیریت و هواداران هستند. قهرمان شدن سخت است، اما قهرمان ماندن سخت‌تر و امیدوارم تیم خوبی ببندیم.

مدافع سرخ‌پوشان در خصوص نگرانی هواداران، خاطرنشان کرد: پرسپولیس برای کل ایران شادی آورده است. پرسپولیس در این سال‌ها دو بار به فینال آسیا رفت و الان هم در لیگ نخبگان حضور دارد. باید تیمی برای این رقابت‌ها بیندیم. مطمئن باشید قطری‌ها، اماراتی‌ها و عربستانی‌ها، بازیکنان خوبی جذب می‌کنند تا در آسیا پرچم خود را بالا ببرند. ما بازیکنان داخلی خوبی داریم و باید حمایت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه