English

گرجستان شگفتی‌ساز یورو ۲۰۲۴/ اولین حضور، اولین صعود با شکست ستاره‌های پرتغال

تیم فوتبال گرجستان ضمن پیروزی برابر پرتغال و قرار گرفتن در بین تیم‌های سوم برتر توانست به یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ صعود کند و مجارستان را از بین تیم‌های برتر سوم کنار بزند.

گرجستان شگفتی‌ساز یورو 2024/ اولین حضور، اولین صعود با شکست ستاره‌های پرتغال
به گزارش خبرگزاری موج

​، دو دیدار پایانی مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ برگزار شد و گرجستان دست به کار بزرگی زد و توانست با نتیجه ۲ بر صفر پرتغال را شکست دهد و با قرار گرفتن در رده سوم، به دور حذفی یورو ۲۰۲۴ صعود کند. با این نتیجه گرجستان ۴ امتیازی شد و توانست در بین تیم‌های سوم برتر، جای مجارستان را بگیرد و حریف اسپانیا در یک هشتم نهایی شود.

در این دیدار کوارتسخلیا و گئورگ میکائوتادزه برای گرجستان گلزنی کردند.

در دیگر دیدار گروه F ترکیه و جمهوری چک برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با با نتیجه ۲ بر یک به پایان به سود ترکیه به پایان رسید تا ترکیه با کسب ۶ امتیاز به مصاف اتریش برود.

در این دیدار که جمهوری چک از دقیقه ۲۰ با اخراج باراک ۱۰ نفره شده بود، چالهان‌اوغلو برای ترکیه گلزنی کرد و توماس سوچک تک گل جهموری چک را به ثمر رساند.

در جدول، پرتغال با ۶ امتیاز صدرنشین شد و ترکیه با ۴ امتیاز و با توجه به نتیجه بهتر در بازی رو در رو با گرجستان در رده دوم قرار گرفت. گرجستان نیز با ۴ امتیاز سوم شد و جمهوری چک در قعر جدول ایستاد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه