English

وزیر ورزش و جوانان:

فوتبال کشور به پشتوانه باشگاه‌های حرفه‌ای، قدرتمند می‌شود

وزیر ورزش و جوانان در مراسم مدیران عامل باشگاه‌های فوتبال ایران و دپارتمان صدور مجوز باشگاهی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته و سرمایه‌گذاری انجام شده توسط باشگاه‌ها، فوتبال اکنون به جایگاه خوبی رسیده که در گذشته این‌طور نبوده است.

فوتبال کشور به پشتوانه باشگاه‌های حرفه‌ای، قدرتمند می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، کیومرث هاشمی در حاشیه مراسم مدیران عامل باشگاه‌های فوتبال ایران و دپارتمان صدور مجوز باشگاهی اظهار کرد: از فدراسیون فوتبال و همکارانش که ترتیب چنین نشستی را دادند،تشکر می‌کنم. برگزاری چنین نشست‌هایی سبب می‌شود لیگ برتر سال جاری ما بهتر و پویاتر از سال گذشته باشد. فصل گذشته فصل بسیار خوب و رقابت‌ تنگاتنگ بود که سبب شد  تماشاگران زیادی را جذب رقابت‌های لیگ برتر کنند. البته لیگ ما نیاز به تقویت دارد.

وی افزود:از تمام کسانی که به استانداردسازی فوتبال کمک می‌کنند، تشکر می‌کنم، در این نشست  نظرات و گزارش‌های خوبی ارائه شد تا همه بدانند فوتبال ما در گذشته کجا بود و اکنون با تلاش‌های صورت گرفته و با کمک‌ها و سرمایه‌گذاری خوبی که خود باشگاه‌ها انجام دادند، فوتبال به کجا رسیده است. توصیه می‌کنم هم نشست تخصصی با رسانه‌ها داشته باشید و هم در فوتبال برتر حضور پیدا کنید و درباره آخرین تلاش‌های صورت‌گرفته برای فوتبال برتر توضیح دهید.

وزیر ورزش تصریح کرد: ورزش حرفه‌ای ۳ ضلع دارد که یکی از اضلاع آن باشگاه‌ها و بازیکنان و رویداد اضلاع دیگر آن هستند. در فوتبال حرفه‌ای امروز این اصل است. شاید در رشته‌های دیگر این طور نباشد مثلا در تنیس یا گلف اگر باشگاه نداشته باشند دو ضلع دیگر یعنی ورزشکار و خود رویدادی که برگزار می‌شود دیده می‌شوند، اما اگر باشگاه از فوتبال حرفه‌ای گرفته شود، عملا ضلع‌های دیگر آن بی‌معنی خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه