English

نایب قهرمان المپیک به دختر تکواندو کار این تعظیم کرد

بانوی تکواندوکار وزن ۴۹- کیلوگرم ایران، مقابل دارنده مدال نقره المپیک توکیو و برنز جهان از اسپانیا به برتری مقتدرانه دست یافت و به مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های المپیک پاریس صعود کرد.

نایب قهرمان المپیک به دختر تکواندو کار این تعظیم کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، رقابت‌های تکواندو  بازی‌های المپیک 2024 پاریس از امروز چهارشنبه آغاز شد و چهار روز ادامه خواهد داشت. در این دوره از مسابقات ۱۳۴ تکواندوکار از ۶۰ کشور دنیا در چهار وزن مردان و چهار وزن زنان به رقابت خواهند پرداخت.

در روز نخست، رقابت‌های اوزان ۴۹- کیلوگرم زنان و ۵۸- کیلوگرم مردان به مصاف هم می‌روند که مبینا نعمت‌زاده نماینده ایران در وزن ۴۹- کیلوگرم زنان است.

تکواندوکار جوان ایران در گام نخست برابر «تاو میشله» از لسوتو قرار گرفت و به راحتی این حریف را در دو راند متوالی از پیش‌رو برداشت تا راهی مرحله بعدی شود. نعمت‌زاده در مرحله یک‌چهارم‌نهایی به مصاف آدریانا ایگالیاس از اسپانیا (نفر دوم رنکینگ جهان) و دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان رفت و در دو راند متوالی به برتری رسید.

نعمت‌زاده راند نخست را به خوبی اداره کرد و دو بر صفر حریف مطرحش را شکست داد. مبینا در راند دوم نیز حریف خود را با ضربات متعدد تسلیم کرد و هفت بر یک برنده شد تا با پیروزی در دو راند متوالی راهی نیمه‌نهایی شود.

وی تا ساعاتی دیگر در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف برنده مبارزه نمایندگان چین و ترکیه خواهد رفت.

ناهید کیانی، مهران برخورداری و آرین سلیمی، دیگر تکواندوکاران المپیکی ایران هستند که طی روزهای آتی به مصاف حریفان می‌روند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه