English

جوادی در یک ضرب المپیک ششم شد

مسابقات حرکت یک ضرب وزنه برداری دسته ۸۹ کیلوگرم با عنوان ششم جوادی به پایان رسید.

جوادی در یک ضرب المپیک ششم شد
به گزارش خبرگزاری موج

، مسابقات وزنه برداری سی و سومین دوره بازی های المپیک با رقابت های دسته ۸۹ کیلوگرم در شهر پاریس پیگیری شد. میرمصطفی جوادی دارنده نشان طلای قهرمانی سال ۲۰۲۳ جهان در ریاض نماینده ایران در این دسته بود.

کارلوس ناسار از بلغارستان، لوپز لوپز از کلمبیا، سانچز از ونزوئلا، روبو ماریو از مولداوی، اندرانیک کاراپتیان از ارمنستان، آنتونیو پیزولاتو از ایتالیا و کریم ابوکالا از مصر مهمترین رقیبان جوادی در رقابت های دسته ۸۹ کیلوگرم بودند.

انتخاب نخست کادر فنی برای حرکت یکضرب جوادی وزنه ۱۶۴ کیلوگرمی بود که المپین ایرانی برای مهار آن مشکل نداشت. جوادی در ادامه پشت وزنه ۱۶۸ کیلوگرمی قرار گرفت و به راحتی آن را بالای سر برد.

ملی پوش دسته ۸۹ کیلوگرم ایران که جانشین کیانوش رستمی در این دسته شده در تلاش سوم خود پشت وزنه ۱۷۱ کیلوگرمی قرار گرفت اما نتوانست بر آن غلبه کند تا با ۱۶۸ کیلوگرم در حرکت یکضرب به کار خود پایان دهد.

در حرکت یکضرب یکضرب کارلوس ناسار با مهار ۱۸۰ کیلوگرم و شکستن رکورد یکضرب المپیک در جایگاه نخست قرار گرفت و لوپز از کلمبیا نیز با ۱۸۰ کیلوگرم دوم شد. ربو ماریو نیز با ۱۷۵ کیلوگرم در جایگاه سوم قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه