English

دبیرکل فدراسیون فوتبال:

ما در کنار باشگاه‌ها هستیم تا زیرساختها درست شود

ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در سطح بالای آسیا هستیم اما از نظر سخت افزاری مشکل داریم و برای حل این مشکل باید با کمک یکدیگر گام برداریم. ما در کنار باشگاه‌ها هستیم تا زیرساختها درست شود.

ما در کنار باشگاه‌ها هستیم تا زیرساختها درست شود
به گزارش خبرگزاری موج

، هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال  گفت: باشگاه‌ها از ارکان مهم برای برگزاری مسابقات محسوب می‌شوند. اگر می‌خواهیم که در فوتبال شاهد پیشرفت و توسعه بیش از پیش باشیم باید با هدف پیش رویم. باشگاه‌ها یکی از ارکان مهم خانواده فوتبال هستند تا در امر برگزاری مسابقات و موارد دیگر به ما یاری برسانند. باید در کنار هم باشیم تا در رشد و توسعه فوتبال گام برداریم.

وی ادامه داد: همانطور که باشگاه‌ها از ما در امر برگزاری، برنامه ریزی و اجرای برنامه‌ها انتظار دارند، ما نیز انتظار داریم تا طبق پروتکل‌های فدراسیون فوتبال پیش روند و ما را به هدفمان که همانا توسعه و موفقیت است، برسیم.

ممبینی افزود: از نظر کیفیت، منابع انسانی، هوادار و … در سطح بالای آسیا هستیم اما از نظر سخت افزاری مشکل داریم و برای حل این مشکل باید با کمک یکدیگر گام برداریم. ما در کنار باشگاه‌ها هستیم تا زیرساختها درست شود.

دبیرکل فدراسیون ادامه داد: در کنار موارد بالا بدون شک یکی از بخش‌های مهم مسائل انضباطی است. گاهی اوقات بی نظمی، بداخلاقی و موارد انضباطی شدتش بیشتر از حاشیه می‌شود که زحمات دوستان در ارکان مختلف دیده نمی‌شود.قطعا بدون ارکان قضائی و سازمان لیگ نمی‌توان مسابقات را به بهترین نحو پیش برد.

ممبینی در پایان گفت: ما یک خانواده هستیم و باید هر یک از ارکانها وظایف خود را به خوبی انجام دهند. از کمیته انضباطی و ارکان قضائی تشکر می‌کنم چرا که واقعا از هیچ تلاشی برای ایجاد نظم و انضباط در فوتبال کشور دریغ نمی‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه