English

از آرین سلیمی بیشتر بدانید + تصاویر

آرین سلیمی تکواندوکار جوان و با استعداد ایرانی که با کسب مدال طلای المپیک 2024 پاریس، نام خود را در تاریخ ورزش ایران جاودانه کرد.

از آرین سلیمی بیشتر بدانید + تصاویر
به گزارش خبرگزاری موج

،  آرین سلیمی تکواندو کار 20 ساله تیم ملی پس از شکست رقیب انگلیسی خود در المپیک تابستانی 2024 پاریس مدال خوش رنگ طلا را پس از 16 سال برای کاروان ایران کسب کرد. پس از کسب مدال طلا توسط تکواندوکار جوان کشورمان نه تنها اشک شوق او هنگام دریافت مدال طلا همزمان با پخش سرود ملی، سلفی گرفتن آرین سلیمی و مربی‌اش زیر پرچم ایران، شادی آرین به سبک کریس رونالدو، بردن دستان رقیب به سبک پهلوانان ایرانی و...مورد توجه رسانه ها قرار گرفت بلکه عکسی از خانواده آرین سلیمی در فضای مجازی منتشر و پربازدید شده است که در ادامه این بخش از نمناک مشاهده می کنید.

آرین سلیمی و پدرش

پدر آرین سلیمی، سیروس سلیمی که گویا این روزها در کربلا برای دعا برای پسرش حضور دارد، با انتشار قاب پدر و پسری در صفحه خود نوشت:

پسر جسور و با غیرت جهانی شدنت مبارک.

این پست پدر آرین سلیمی مربوط به کسب مدال طلا توسط آرین در المپیک 2024 نمی شود و قدیمی است.

تنها عکسی که در فضای مجازی از خانواده آرین سلیمی وجود دارد، قاب زیبای آرین با پدرش است اما روز گذشته ویدئویی منتشر شد که خواهر آرین سلیمی نیز در آن حضور داشت که تصویر وی را هم در ادامه مشاهده می کنید.

خواهر آرین سلیمی

 

سن آرین سلیمی تکواندو کار

آرین سلیمی دارنده طلای المپیک متولد ‎25 آذر 1382 و یکی از ورزشکاران دهه هشتادی است. او مجرد است و ازدواج نکرده، اطلاعات زیادی از خانواده آرین سلیمی در دسترس نیست.

آرین سلیمی اهل کجاست؟

آرین سلیمی یکی از ورزشکاران کرمانشاهی است.

قد آرین سلیمی 198 سانتی متر و وزنش بالای 80 کیلوگرم است.

 

فینال المپیک با آرین سلیمی

آرین سلیمی نیمه نهایی را مقتدرانه پشت سر گذاشت و به مرحله بعد رفت تا باز هم با ضربات بلند خود حریف را مغلوب سازد. آرین سلیمی فینال را در مقابل تکواندوکاری از بریتانیا طوری رقم زد که مدال طلای رقابت‌های المپیک 2024 از آن ایران شد. با این پیروزی او موفق شد اولین مدال طلای المپیک ایران را در رشته تکواندو از آن خود کرده و کلکسیون افتخارات خود را تکمیل نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه